پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

نگاهی به گوشی Note ۹ کمپانی میزو مجهز به دوربین ۴۸ مگاپیکسلی

دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

نگاهی به گوشی Note ۹ کمپانی میزو مجهز به دوربین ۴۸ مگاپیکسلی

کمپانی میزو پس از تبلیغات فراوان پیرامون گوشی نوت 9 خود، بلاخره به‌طور رسمی از این محصول پرده برداری نمود. این گوشی هوشمند جدید میزو مجهز به یک دوربین 48 مگاپیکسلی در قاب پشتی و بهره مندی از یک ناچ به شکل قطره آب در بالای نمایشگر عرضه خواهد شد. در واقع Note 9 دومین گوشی کمپانی میزو  با بریدگی بالای نمایشگر می باشد.

در مورد قطعات باید گفت که میزو این گوشی را به چیپ‌ست، اسنپدراگون 675 مجهز نموده است که در واقع  پردازنده ای هشت هسته‌ای با فرکانس 2 گیگاهرتز خواهد بود. همچنین این تراشه همراه با 4 یا 8 گیگابایت رم در کنار فضای ذخیره‎سازی؛ 64 و 128 گیگابایت عرضه خواهد شد. نکته بسیار مهم در مورد نوت 9 میزو این است که متأسفانه از شیار برای کارت حافظه microSD بهره نمی برد  و 128 گیگابایت بیشترین میزانی از حافظه داخلی خواهد بود کاربران می توانند از آن بهره ببرند.

آن چه که بیش از همه در این گوشی جدید میزو رخ نمایی می کند دوربین آن می باشد که میزو تبلیغات فراوانی در مورد آن کرده است. این گوشی مجهز به یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/1.7 گردیده است. سنسور این دوربین GM1 کمپانی سامسونگ می باشد که در کنار یک سنسور 5 مگاپیکسلی برای شناسایی عمق و ثبت تصاویر پرتره باکیفیت‌تر قرار گرفته است. همچنین میزو برای دوربین سلفی این گوشی که در ناچ بالای نمایشگر قرار گرفته دوربینی با  سنسور 20 مگاپیکسلی را در نظر گرفته است.

در مورد سیستم عامل نوت 9 ظاهرا به اندروید 9.0 پای همراه با  رابط کاربری انحصاری میزو، Flyme 7.2 شخصی سازی شده مجهز گردیده است. جالب است بدانید هدف این روزهای کارخانه‌های چینی سازنده گوشی های  هوشمند، تقویت GPU است که میزو هم در این راستا برای این گوشی از دو حالت مخصوص بازی، یعنی Hyper Gaming و Game Mode 3.0 بهره گرفته است. در مورد ظرفیت باتری نیز میزو  4000 میلی آمپرساعت همراه  یک پورت USB-C و یک شارژ سریع 18 واتی برای آن در نظر گرفته است.

در مورد قیمت و تاریخ عرضه Meizu Note 9 باید گفت این گوشی در سه نسخه که ارزان‌ترین نسخه از آن 4+64 گیگابایت است و میزو قیمتی حدود 1398 یوان (210 دلار) برای آن عنوان نموده است. نسخه دوم نیز که 6+64 گیگابایتی خواهد بود قیمتی حدود 1598 یوان (240 دلار)  و آخرین نسخه 4+128 گیگابایتی آن هم حدود 240 دلار خواهد بود. این گوشی به رنگ‌های مشکی، آبی و سفید رنگ آمیزی خواهد شد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.