پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

نگاهی به گوشی MATE ۴۰ هوآوی

پنج شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

نگاهی به گوشی MATE ۴۰ هوآوی

نگاهی به گوشی MATE 40 هوآوی
یک رقیب همیشگی برندها حتی در تحریم


هواوی کمپانی می باشد که با معرفی گوشی Huawei MATE 40 Pro نوآوری واقعی را برای مشتریان در سراسر جهان به ارمغان می آورد. Huawei MATE 40 در آینده توسط چینی ها با پیکربندی بسیار خوبی روانه بازار خواهد شد .هواوی میت 40 از طراحی جدید با پیکربندی CPU با کارایی بالا مانند سامسونگ گلکسی S10 بهره می برد. همچنین گفته شده است که این گوشی از نسخه سیستم عامل Android Pie نیز بهرمند شده است.

 

 

برای مشاهده و خرید گوشی های هواوی  اینجا کلیک نمایید.

 

برای مشاهده شرایط خرید اقساطی گوشی های هواوی  اینجا کلیک نمایید.

 

هواوی میت 40 می تواند یک تلفن 5G با حداکثر امکانات باشد. این تلفن هوشمند جدید دارای سیستم دوربین به روز شده ای است که بزرگنمایی نوری بیشتری را ارائه می دهد. نه تنها این ویژگی بلکه این تلفن هوشمند شارژ وایرلس معکوس را ارائه می دهد ، طراحی تمام صفحه با شکاف کوچک و همچنین چیزهای بیشتری که باعث می شود این تلفن هوشمند مانند گوشی هوشمند Galaxy M40 از برند سامسونگ و مدل گوشی هوشمند Xperia Flex از برند سونی  باشد.

طراحی و ظاهر گوشی های هوشمند مهمترین گزینه برای کاربر است. به همین دلیل این برند مجبور به رونمایی گوشی هوشمند جدید با ظاهری جدید می شود. به طوری که کاربر این گوشی هوشمند را از نظر ظاهری انتخاب می کند.

سایت تخصصی هوآوی مرکزی می گوید که هواوی میت 40 و میت 40 پرو مجهز به SoC Kirin 1000 می باشد که توسط HiSilicon طراحی  شده و درباره آن شایعات اولیه حاکی از سازگاری با RAM LPDDR5 است که در سال 2020 وارد می شود.

امیدواریم هواوی میت 40 در فوریه 2020 منتشر شود. از طرف دیگر، ممکن است این تلفن هوشمند کمی دیرتر عرضه شود.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.