پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

نگاهی به گوشی جوان پسند Galaxy A۸۰ سامسونگ

یکشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

نگاهی به گوشی جوان پسند Galaxy A۸۰ سامسونگ

نگاهی به گوشی جوان پسند Galaxy A80 سامسونگ
کمپانی سامسونگ اخیرا از گوشی هوشمند میان رده جدید خود به نام Galaxy A80 رونمایی کرد. اکنون کره‌ای‌ها عرضه آن را در بازارهای مختلف جهان آغاز نموده اند و می‌توان Galaxy A80 را در بازارهای مختلف خریداری نمود.

 

برای خرید اقساطی گوشی سامسونگ اینجا کلیک نمایید.

 

مشخصات Galaxy A80
Galaxy A80  مجهز به صفحه نمایشی 6.7 اینچی FHD+با بهره مندی از رزولوشن 2400*1080 پیکسلی Super AMOLED Infinity Display و ابعاد 165*76*9.3 میلیمتری می باشد. سامسونگ برای A80 پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 730 با فرکانس 2.2 گیگاهرتزی را درنظر گرفته است  که با حافظه رم 8 گیگابایتی در کنار حافظه داخلی 128 گیگابایتی عرضه شده است.
 
دوربین Galaxy A80  
Galaxy A80 درواقع در میان محصولات سامسونگ از مکانیزم دوربین متفاوت چرخشی برخوردار گردیده است . این دوربین دارای کیفیت 48 و 8 مگاپیکسلی است که با سنسور عمق سنج 3بعدی مجهز گردیده است.

 سایر مشخصات Galaxy A80
درمورد سایر مشخصات Galaxy A80 می توان به بهره مندی از سیستم عامل اندروید 9.0 پای با رابط کاربری ONE UI ، مجهز به سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر ، دارای طراحی شیشه‌ای و فلزی ، رنگ آمیزی به رنگ های  مشکی، طلایی و سفید و... اشاره کرد.

نظر مدیران سامسونگ در مورد Galaxy A80
مدیران سامسونگ در مورد Galaxy A80 عنوان نموده اند که این گوشی برای افرادی ساخته شده که می‌خواهند در پی ارتباط  با دنیای دیجیتال بوده و دنبال تصویربرداری با کیفیت  و شگفت انگیز می باشند. همچنین  این گوشی مناسب نسل امروز طراحی شده و حتی بیش از نیاز آنها خواهد بود. در واقع Galaxy A80 از جدیدترین نوآوری دوربین بهره مند گردیده است.

قیمت Galaxy A80
سامسونگ برای این گوشی قیمتی حدود  649 یورو یا 736 دلار عنوان نموده است که این قیمت ها برای عرضه فعلی Galaxy A80 در بازار ایالات متحده می باشد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.