پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

نگاهی به نوکیا ۸.۱ میان رده ای قدرتمند

سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

نگاهی به نوکیا ۸.۱ میان رده ای قدرتمند

در واقع نوکیا ۸.۱ در دسته گوشی های میان‌رده  قرار می گیرد اما از مشخصاتی نزدیک به گوشی‌های پرچم‌دار بهره می برد. نوکیا ۸.۱ مجهز به اندروید وان می باشد و به راحتی  اندروید خالص گوگل را نیز اجرا می‌کند، همچنین مجهز به نمایشگری ۶.۱۸ اینچی با نسبت تصویر ۱۸.۷ به ۹ و رزولوشن ۲۲۲۶ در ۱۰۸۰ پیکسل می باشد و وظیفه‌ی محافظت از این نمایشگر شگفت انگیز را پوشش گوریلا گلس ۳  به  عهده‌ گرفته است. نوکیا نیز همانند بسیاری از گوشی‌های سال ۲۰۱۸ ازبریدگی بالای نمایشگر بهره بره است و همچنین از دوربین سلفی مجهز به سنسور ۲۰ مگاپیکسلی بهره گرفته است.

دوربین اصلی نیز دوربینی دوگانه‌ با بهره مندی از سنسورهای ۱۲ و ۱۳ مگاپیکسلی تولید شده توسط شرکت زایس همراه با فلشی دوگانه در سمت چپ را در پیکر خود جای داده است و در زیر دوربین نیز می توان اسکنر اثر انگشت را مشاهده نمود.

مرکز تفکر وقدرت نوکیا ۸.۱، را پردازنده‌ی کوالکام اسنپدراگون ۷۱۰ به عهده گرفته است که می توان گفت عملکردی تقریبا مشابه سری پردازنده‌های پرچمدار کوالکام را خواهد داشت. همچنین وظیفه‌ی پردازش‌های گرافیکی در این گوشی را آدرنو ۶۱۶ بر عهده گرفته است که با بهره مندی از ۴ یا ۶ گیگابایت رم، مشکلی در اجرای بازی‌های روز وجود نخواهد داشت.

از ویژگی های نوکیا ۸.۱ می توان به دارا بودن بدنه‌ای با طراحی ویژه وساختاری از جنس شیشه و فریم آلومینیومی همراه با بهره مندی از منبع تغذیه ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی قدرتمند، دارا بودن وزنی  ۱۸۵ گرمی و همچنین بهره مندی از درگاه USB نوع C که ظاهرا نوکیا ۳.۱ پلاس و ۵.۱ پلاس که در همین رویداد معرفی شدند از آن بی بهره اند؛ اشاره نمود.

جدیدترین نسخه‌ی جهانی نوکیا ۸.۱  که مدل X7  شناخته می شود در مورد رنگ آمیزی نیز از چهار رنگ مشکی، آبی، نقره‌ای و خاکستری بهره گرفته و گفته می شود که با  قیمتی حدود ۴۰۰ یورو از اواخر آذرماه در بازارهای جهانی عرضه و به فروش خواهد رسید.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.