پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

نگاهی به نسخه قرمز آیفون ۸ و ۸ پلاس

سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

نگاهی به نسخه قرمز آیفون ۸ و ۸ پلاس

باز هم اپل رنگ قرمز را در گوشی‌های جدیدش به‌کار برد. نسخه قرمز آیفون 8 و آیفون 8 پلاس (Apple iPhone 8 & 8 Plus Product Red Special Edition) از جدید‌ترین محصولات شرکت اپل هستند که قصد داریم تا در این مطلب نگاهی به آن بپردازیم.

این دومین سالی است که اپل از محصولات قرمز رنگ خود تحت نام “Product RED” رونمایی می‌کند. حالا گوشی جدید اپل یعنی آیفون 8 و 8 پلاس به رنگ قرمز نیز عرضه خواهند شد. البته به دلایل نامعلوم خبری از نسخه قرمز آیفون ایکس نیست و از آنجا که کاربران زیادی هستند که منتظر پرچمدار اپل در رنگ قرمز هستند، اپل تصمیم گرفت تا این نیاز را با عرضه یک کاور فولیو “Product RED” بر‌طرف کند.

با تغییر رنگ هیچ یک از مشخصات فنی و ظاهری در سری جدید گوشی‌های آیفون تغییر نخواهند کرد. البته امسال رنگ‌آمیزی قرمز آیفون جدید با سال گذشته متفاوت است. بر خلاف سال گذشته که از رنگ سفید در قاب جلویی گوشی در آیفون 7 استفاده شد حالا اپل از رنگ مشکی برای رنگ‌آمیزی قاب جلویی آیفون 8 بهره‌برده است. حالا رضایت عمومی مردم از این ترکیب رنگ بیشتر از گذشته است.

از آنجا که آیفون 7 از جنس آلومینیوم بود و آیفون 8 از جنس شیشه است ، تفاوت‌هایی در رنگ و ظاهر این دو گوشی احساس می‌شود. اگر چه پنل شیشه‌ای امکان پشتیبانی از شارژ بی‌سیم را برای آیفون 8 به همراه داشت اما در عوض اثر انگشت کاربران به وفور روی پنل‌پشتی به‌چشم می‌خورد. البته در رنگ قرمز اثر انگشت کاربر تا حدی پوشانده می‌شود اما به هر‌حال براق بودن رنگ قرمز باعث نمایش لکه‌ها خواهد شد.

حالا درخشش نسخه آیفون 8 و 8 پلاس در هنگام تابش نور همانند درخشش قدیمی نسخه قرمز آیفون 7 نیست اما همچنان این رنگ جلوه جذاب و پر‌طراوتی به آیفون 8  می‌دهد. موضوع اصلی به قرمز مربوط می‌شود و رنگ می‌تواند با توجه به نور کمی تغییر کند. هرچند، این تغییر در مقایسه با نسخه قرمز اچ تی سی یو 11 بسیار کمتر خواهد بود.

نسخه قرمز رنگ آیفون 8 زیر نور خورشید جذاب و پر‌طراوت است، اما این درخشش و زیبایی در محیط‌هایی با نور مصنوعی و بسته کمتر می‌شود. همانطور که گفتیم جای این رنگ پرطرفدار در آیفون ایکس بسیار خالی است و امیدوار هستیم تا سال آینده شاهد نسخه قرمز آیفون ایکس باشیم.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.