پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

نگاهی به معرفی سبک‌ترین لپ تاپ ۱۷ اینچی جهان توسط ال جی

یکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

نگاهی به معرفی سبک‌ترین لپ تاپ ۱۷ اینچی جهان توسط ال جی

لپ تاپ ال جی گرم 17 (LG Gram 17) با دارا بودن وزنی 1.33 کیلوگرمیعنوان سبک‌ترین لپ تاپ 17 اینچی دنیا را از آن خود نمود است. با هم به بررسی مشخصات فنی، امکانات و قیمت ال جی گرم ۱۷خواهیم پرداخت.

لپ تاپ های سری “Gram” از خانواده محبوب ال جی به وزن پایین و کمی ضخامت معروفند. Gram 17، نیز  جدیدترین عضو این  خانواده محبوب ال جی می باشد که دارای ضخامتی  17.8 میلی‌متری همراه با وزنی 1.33 کیلوگرمی که توانسته است حتی عنوان سبک‌ترین لپ تاپ 17 اینچی جهان را نیز به نام خود ثبت نماید.

LG Gram 17 به لحاظ ضخامت از بسیاری از لپ تاپ های 15 اینچی موجود هم باریک‌تر می باشد. در مورد وزن آن نیز حتی می‌توان آن را با دل XPS 13 مقایسه نمود. ویژگی حمل پزیری Gram 17 با توجه به فضای نسبتا بزرگ نمایشگر 17.3 اینچی آن، به علت وجود وزن پایینی که داراست بسیار آسان و حمل پذیر گردیده است.

از ویژگی های ال جی گرم 17 دارا بودن بدنه‌ ای ترکیبی از جنس منیزیم و آلومینیوم نقره‌ای که با طراحی ویژه تولید گردیده است و همچنین مجهز به نمایشگری بزرگ با وضوح 1600×2560 می باشد. مرکز قدرتش را پردازنده Core i7-8565U شرکت اینتل به عهده گرفته است و دارای  گرافیک مجتمع UHD Graphics 620 همراه با 16 گیگابایت حافظه رم DDR4 با باس 2400 مگاهرتزی و 512 گیگابایت حافظه حالت جامد می توان اشاره نمود.

از سایر قابلیت های آن نیز می توان به بهره مندی از وای فای 802.11ac، مجهز به ماژول بلوتوث، دارا بون جک هدفون و دوربین اینفرارد، تجهیز شده به اسکنر اثر انگشت، همچنین امکان پشتیبانی از کارت حافظه microSD، پورت HDMI، سه پورت USB 3.0 Type-A و یک پورت USB Type-C برای شارژ کردن آن اشاره نمود.

به گفته ال جی این محصول را برای کار در اداره‌ها طراحی نموده است به همین جهت، اصلی‌ترین و مهم‌ترین ویژگی‌ها برای کار بران محیط های اداری در آن ایجاد گردیده است.

یکی از مهمترین ویژگی ها در همه لپ تاپ ها که کاربران نیز اهمیت زیادی به آن می دهند گزینه ظرفت باتری می باشد. البته  نسل جدید ال جی از نظر میزان شارژدهی با رضایت کاربران روبه رو شده است؛ به گفته کاربران با یک بار شارژ لپ تاپ های ال جی گرم 13 و 15 می‌توانند برای حدود  22.5 ساعت از دستگاه بهره مند گردند. به گفته الجی میزان شارژدهی در لپ تاپ ال جی گرم 17 عددی حدود  19.5 ساعت را بیان می کند اما  ال جی در مورد ظرفیت باتری محصول جدید خود حرفی به میان نیاورده است.

در مورد قیمت نیز کمپانی الجی برای لپ تاپی 17 اینچی خود که وزنی معادل یک لپ تاپ 13 اینچی را داراست قیمتی رقابتی معادل  1699  دلار عنوان نموده است.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.