پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

نگاهی به مشخصات و قیمت سونی اکسپریا ۱۰ و اکسپریا ۱۰ پلاس

شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

نگاهی به مشخصات و قیمت سونی اکسپریا ۱۰ و اکسپریا ۱۰ پلاس

قیمت های گوشی های اقتصادی سونی مدل های اکسپریا ۱۰ (Sony Xperia 10) و اکسپریا ۱۰ پلاس (Sony Xperia 10 Plus) به بیرون درز پیدا کرده است .گوشی های میان رده کمپانی ژاپنی سونی که این روز ها مرکز شایعات قرار گرفته است.

اکسپریا 10
گوشی سونی اکسپریا ۱۰ که را به نام اکسپریا XA3 می شناختیم ، ظاهرا  برادر کوچک‌تر و نسل جدید آن می باشد که از پردازنده اسنپدراگون ۶۳۰ بهره می برد. همچنین اکسپریا ۱۰ از  ۳ گیگابایت رم همراه ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی نیز بهره مند گردیده است و مجهز به یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی برای تصویربرداری اصلی و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق میدان، که این سنسورها در سیستم دوربین‌های دوگانه که بر  روی پنل پشتی تعبیه شده اند قرار گرفته است. ظاهرا سونی برای  این گوشی خود یک باتری با ظرفیت ۲۸۷۰ میلی‌آمپر ساعتی در نظر گرفته است و تصمیم به عرضه آن با قیمتی معادل ۳۵۰ یورو را خواهد داشت.

اکسپریا 10 پلاس
مدل سونی اکسپریا ۱۰ پلاس نیز که مانند مدل قبلی به  نام اکسپریا XA3 پلاس یا XA3 اولترا شناخته می‌شد، از پردازنده قدرتمندتر اسنپدراگون ۶۶۰ همراه با بهره مندی از ۴ گیگابایت حافظه رم و دارا بودن ۶۴ گیگابایت ظرفیت داخلی عرضه خواهد شد. ناگفته نماند که ظاهرا سونی یک مدل از این گوشی را نیز با حافظه رم ۶ گیگابایت عرضه خواهد نمود ولی فضای ذخیره‌سازی هر دو مدل از گوشی های میان رده جدید سونی را می‌توانید از طریق کارت‌های حافظه میکرو اس دی به میزان دلخواه ارتقاء دهید.

در دروربین اصلی اکسپریا 10 پلاس شاهد یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی خواهیم بود. در خبرهایی که از قبل شنیده بودیم گویای این مطلب که هر دو گوشی دارای نمایشگرهای بسیار کشیده با نسبت تصویر ۲۱ به ۹ و  رزولوشن فول اچ دی پلاس را در اختیار کاربران قرار خواهند داد. از طرفی هر دو نیز از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون بهره مند گردیده اند. گفته می شود که مدل پلاس از سری اکسپریا 10 با قیمتی معادل ۴۳۰ یورو عرضه خواهد شد.

در مورد مدل دیگر سونی که  گوشی اکسپریا ال ۳ محصولی ارزان قیمت و اقتصادی به حساب می آید که گفته می شود آن نیز با قیمتی حدود ۲۰۰ یورو برو روی قفسه‌ی فروشگاه‌ها  قرار خواهد گرفت؛ البته هنوز اطلاعات دقیقی در مورد این مدل انتشار نیافته است و  مشخص نیست که آیا این دیوایس نیز نام جدیدی به خود خواهد گرفت یا به سبک همان سری L نام‌گذاری خواهد شد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.