پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

نگاهی به لپ تاپ گیمینگ MSI GF۷۵ Thin

یکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

نگاهی به لپ تاپ گیمینگ MSI GF۷۵ Thin

کمپانی ام اس آی به تازگی از یک نوت بوک مخصوص بازی با ابعادی نسبتا بزرگ همراه با ضخامتی باریک را رونمایی کرده است. در ادامه به بررسی مختصری در مورد آن خواهیم پرداخت.

MSI GF75 Thin با وزنی 2.2 کیلوگرمی خود یکی از باریک ترین لپ تاپ های گیمینگ موجود به حساب می آید که ظاهرا برای اجرای بازی ها با رزولوشن FHD طراحی گردیده است. GF75 Thin  لپ تاپی 22 میلی متری با بهره مندی از نمایشگری 17.3 اینچی می باشد که مجهز به پنل IPS و  رزولوشن FHD می باشد و از نسبت 88 درصدی نمایشگر به حاشیه بهره می برد. MSI حالت  ارگونومیک لپتاپ خود را با بهره مندی از لولای جدیدی که در انتهای آن به کار گرفته است، به میزان قابل توجه افزایش داده است.

مرکز قدرت و تفکر در MSI GF75 Thin را پردازنده Intel Core i7-8750H تشکیل می دهد که از 6 هسته، 12 رشته، و حداکثر فرکانس 4.1 گیگاهرتز بهره می برد و دارای توان حرارتی 35 واتی می باشد. در واقع می توان گفت که پردازنده مناسبی برای اجرای بازی های روز خواهد بود.

همچنین ام اس آی در لپ تاپ جدید خود از کم مصرف ترین کارت گرافیک های خود بهره گرفته است که شامل 2 کارت گرافیک در پیکربندی های متفاوت به نام های Nvidia GeForce GTX 1050 Ti Max-Q و دیگری نیز Nvidia GeForce GTX 1050 Max-Q می باشد.

در مورد بخش حافظه و ذخیره سازی این لپ تاپ نیز باید گفت که ام اس آی از دو اسلات حافظه رم DDR4 با فرکانس 2666 مگاهرتز همراه با 1 هارد دیسک و بهره مندی از 1 ذخیره ساز SSD M.2 متصل به مسیر های PCI-E و SATA بخش حافظه خود را تکمیل نموده است. در مورد سایر قطعات لپ تاپ MSI GF75 Thin نیز باید گفت که مجهز به 2 اسپیکر 2 واتی می باشد و از  صفحه کلیدی با عمق فرمان کلید های 1.9 میلی متری بهره می برد. همچنین به یک منبع تغذیه 3 سلولی مجهز گردیده که به گفته MSI حداکثر میتوان 7 ساعت از شارژ آن بهره برد.

لپ تاپ MSI GF75 Thin مجهز به سیستم تهویه Cooler Boost 3 می باشد و دریچه های خروج هوای آن از زیر تا اطراف بدنه امتداد یافته است که به گفته MSI توانایی تهویه بسیار مناسب این لپ تاپ را خواهد داشت. همچنین ام اس آی آخرین نسخه برنامه نرم افزاری MSI Dragon Centre در اختیار کاربران MSI GF75 Thin  قرار داده است.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.