پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

نگاهی به ریزر الترابوک گیمینگ Blade Stealth ۲۰۱۹

سه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

نگاهی به ریزر الترابوک گیمینگ Blade Stealth ۲۰۱۹

شرکت Razer جدیدترین محصول الترابوک 13 اینچی 2019 خود را با نام Razer Blade Stealth 2019 طی مراسمی رونمایی کرد. خبر سازترین موضوع این رونمایی را می توان اینگونه بیان نمود که محصول معرفی شده کمپانی ریزر متفاوت تر از آنچه که در مورد آن شنیده می شد رونمایی گردید که در ادامه با توانمندی ها  ویژگی های آن  بیشتر آشنا خواهیم شد.

مرکز پردازش در الترابوک جدید Razer Blade Stealth 2019 را پردازنده Intel Core i7-8565U بر عهده گرفته است و با بهره مندی از کارت گرافیک NVIDIA GeForce MX150 به خوبی امکان اجرای بازی های روز دارا می باشد. اما نباید اتنظار نهایت رزولوشن و ریزترین جزئیات را از آن داشت. همچنین با بهره مندی از تراشه گرافیکی Intel UHD Graphics 620، پردازش های سبک و دسکتاپ خود را برعهده آن نهاده است. در واقع میتوان گفت MX 150 با توان 25 واتی خود، گزینه ای ایده آل برای نوت بوک های باریک قلمداد می گردد.

با  قالب بندی نمایشگرهای متفاوت، FHD و 4K از نظر طیف رنگ مورد پشتیبانی طیف  SRGB تا 100 درصد بهره مند گردیده اند. در مورد حافظه  ذخیره سازی نیز مجهز به 256 تا 512 گیگابایت درایو SSD در مدل های PCI-E و مبتنی برفن آوری SATA III خواهد بود که کاربران می توانند بر اساس نیاز خود از آنها  بهره مند گردند. همچنین ریزر عنوان کرده که از حافظه های LPDDR3 2133MHz  تا ظرفیت 16 گیگابایت محصول خود را تجهیز نموده است  که احتمالا باید با تراشه های لحیم شده روبرو شویم .

این لپ تاپ مجهز به سیستم ارتباط بی سیم قدرتمند Intel Wireless-AC 9560 می باشد. در مورد میزان شارژدهی به گفته این کمپانی، الترابوک Blade Stealth 2019 توانایی شارژ دهی با یک بار شارژ نمودن کارکردی 13 ساعتی را در اختیار کاربران خود قرارخواهد داد. در قسمت  درگاه ها، شاهد بهره مندی از درگاه  Thunderbolt 3 می باشیم  که سازگار با سیستم های PCI-E نیز می باشد. همچنین الترابوک Razer Blade Stealth  مجهز به  4 اسپیکر دارای سیستم Smart Amp ویژه می باشد.

از جمله ویژگی های جذاب دیگر  Blade Stealth بهره مندی از سیستم صوتی Dolby Atmos، دارا بودن سیستم های Intel PTT، امکان تبادل 65 واتی جریان از طریق درگاه USB-C و دارا بودن وزن  بسیار سبک  1.28 کیلوگرمی به شمار می روند. گفتنی است کمپانی ریزر برای عرضه  الترابوک Blade Stealth 2019  قیمت حدودی  1399 دلاری را عنوان کرده است. Blade Stealth 2019 یک الترابوک شگفت انگیز است که خود را برای رقابت با  محصولات گران قیمتی نظیر مک بوک های اپل و ... آماده نموده است.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.