پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

نگاهی به دو گوشی جدید شیائومی با نمایشگر AMOLED و دوربین سه‌گانه

چهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

نگاهی به دو گوشی جدید شیائومی با نمایشگر AMOLED و دوربین سه‌گانه

نگاهی به دو گوشی جدید شیائومی با نمایشگر AMOLED و دوربین سه‌گانه
کمپانی شیائومی طبق وعده خود از دو گوشی هوشمند از خانواده جدید CC رونمایی کرد . این گوشی ها به نام های  Mi CC9 و Mi CC9e  می باشند که در ادامه  به معرفی مختصر آنها خواهیم پرداخت.

مشخصات گوش های  Mi CC9 و Mi CC9e شیائومی
هر دو گوشی Mi CC9 و Mi CC9e شیائومی مجهز به نمایشگرهای AMOLED می باشند که توسط سامسونگ تولید گردیده اند، در زیر این نمایشگرها از سنسورهای نسل هفتم اثر انگشت استفاده شده است.

دوربین Mi CC9 و Mi CC9e
هر دو گوشی جدید شیائومی مجهز به دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی IMX586 سونی با گشادگی دیافراگم f/1.7  می باشد که با یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض با میدان دید 118 درجه و یک سنسور 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق نیز آن را همراهی می کند. همچنین  این گوشی‌های از دوربین سلفی 32 مگاپیکسل بهره خواهند برد .

مشخصات گوشی Mi CC9
این گوشی مجهز به یک صفحه نمایش 6.39 اینچی امولد با رزولوشن FHD+  با بهره مندی از  نسبت نمایشگر به بدنه 91 درصد می‌باشد. چیپست که شیائومی برای Mi CC9 در نظر گرفته است اسنپدراگون 710 با بهره‌گیری از قابلیت Game Turbo 2.0 خواهد بود که با بهره مندی از 6 یا 8 گیگابایت رم در کنار 64/128/256 حافظه داخلی با امکان افزایش حافظه عرضه خواهد شد .

مشخصات گوشی Mi CC9e
 Mi CC9e مجهز به یک صفحه نمایش دارای نمایشگر 6.088 اینچی امولد با رزولوشن  HD+ می‌باشد. شیائومی برای آن چیپست اسنپدراگون 665 کوالکام با معماری 11 نانومتری را در نظر گرفته است که اولین گوشی‌ای به حساب می‌آید که از این چیپست بهره خواهد برد. این گوشی با بهره مندی از 4/6 گیگابایت رم در کنار 64/128 گیگابایت حافظه داخلی با امکان ارتقا عرضه خواهد شد.

از سایر مشخصات گوش های  Mi CC9 و Mi CC9e
از سایر مشخصات اعضای خانواده CC شیائومی می توان به رنگ آمیزی به رنگ های White Lover، Blue Planet و Dark Prince، بهره مندی از افکت‌های سه‌بعدی سری جدید، چراغ‌های LED چندرنگ در قاب پشتی، ظرفیت باتری 4030 میلی آمپرساعتی اشاره کرد. شیائومی نسخه خاص از گوشی این خانواده با نام Mi CC9 Meitu Edition نیز ارائه خواهد کرد که مشخصاتی شبیه به CC9 را داراست اما  با رابط کاربری و تم‌های خاص.

قیمت و زمان عرضه این گوشی‌ها
گوشیMi CC9 در نسخه 6+64 گیگابایت با قیمتی حدود 260 دلار و در نسخه 6+128 گیگابایتی با قیمتی حدود 290 دلار عرضه خواهد شد. همچنین قیمت نسخه Mi CC9 Meitu Edition با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه حدود  378 دلار عنوان شده است. شیائومی ظاهرا فروش این گوشی ها را در کشور چین آغاز نموده است.

اما در مورد گوشی Mi CC9e در نسخه پایه 4+64 گیگابایتی قیمتی حدود 189 دلار و نسخه های  6+64 گیگابایت و 6+128 گیگابایت آن به‌ترتیب حدود 203 و 232 دلار قیمت گذاری شده اند که به زودی نیز روانه بازار خواهند شد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.