پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

نگاهی به آنر ۹X و ۹X Pro با دوربین سلفی بالاجهنده

یکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

نگاهی به آنر ۹X و ۹X Pro با دوربین سلفی بالاجهنده

نگاهی به آنر 9X و 9X Pro با دوربین سلفی بالاجهنده
شرکت آنر، از معروف ترین زیرمجموعه های شرکت هوآوی طبق  وعده ای که داده بود اخیرا از گوشی‌های میان‌رده جدید خود در چین با نام‌های Honor 9X و Honor 9X Pro رونمایی کرد. بنا بر گفته های آنر این دو گوشی جانشینان گوشی‌های سری Honor 8X هستند که سال قبل  معرفی شده بودند. از نظر طراحی و مشخصات این گوشی‎های تغییرات چشمگیری داشته اند که در ادامه به معرفی مختصر این دو گوشی خواهیم پرداخت.

 

برای خرید محصولات آنر هوآوی اینجا کلیک کنید

مشخصات ظاهری
در مورد مشخصات آنر 9X  و 9X Pro می توان گفت این دوگوشی میان‌رده‌های جدید دارای ساختار بدنه ای شیشه‌ای پشت و جلو و  یک قاب فلزی است که آنها را به یکدیگر متصل نموده است و همچنین از  ابعادی 163.1x77.2x8.8 میلیمتری و وزنی 206 گرم بهره مند شده است.

هر دو گوشی مجهز به نمایشگر 6.59 اینچی OLED با روزلوشن 2340x1080 پیکسلی است. آنر برای استفاده حداکثر از پنل جلوی برای نمایشگرتصمیم گرفته است که از  دوربین سلفی با  مکانیزم بالاجهنده استفاده نماید. باید گفت که آنر 9X اولین محصول شرکت آنر با دوربین پاپ آپ می باشد.

مشخصات سخت افزاری
آنر دو گوشی 9X و 9X Pro را به جدیدترین چیپست 7 نانومتری هوآوی، یعنی Kirin 810 تجهیز نموده است. این تراشه مجهز به پردازنده هشت هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Mali G52 می‌باشد.

دوربین گوشی های آنر 9X  و  9X Pro
در مورد دوربین گوشی های آنر 9X  و  9X Pro باید گفت که آنر Honor 9X مجهز به دوربین دوگانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی و سنسور ثانویه 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق گردیده است. Pro Honor 9X نیز از دوربینی سه گانه که به سنسور اصلی  48 مگاپیکسلی و سنسور ثانویه 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق و یک سنسور 8 مگاپیکسلی با لنز زاویه عریض بهره برده است. همچنین هر دو گوشی نیز مجهز به دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/2.2 می باشند.

سایر مشخصات Honor 9X و Honor 9X Pro
در مورد سایر مشخات آنر 9X و  9X Pro  میتوان به بهره مندی از باتری 4000 میلی آمپرساعتی، فناوری شارژ سریع، سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش، سیستم خنک کننده آبی برای پراکنده‌سازی گرمای درونی دستگاه و رنگ آمیزی 9X  به رنگ های آبی، قرمز و خاکستری  و 9X Pro به  رنگ های خاکستری و بنفش (گرادینت) اشاره کرد.

قیمت Honor 9X و  Honor 9X Pro
شرکت آنر سری 9X را در 5 نسخه  قیمت گذاری نموده است. مدل  Honor 9X  با بهره مندی از 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه داخلی حدود  205 دلار، نسخه 6 + 64 گیگابایتی حدود 235 دلار  و نسخه 6 + 128 گیگابایتی حدود 280 دلار قیمت گذاری شده است و  مدل Honor 9X Pro نیز در نسخه با  8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی حدود  320 دلار و نسخه  8 + 256 گیگابایت نیز با حدود 350 دلار به زودی روانه بازار خواهد شد .

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.