پربازدیدترین مطالب

معرفی محصول

نقد و بررسی مانیتور گیمینگ ۳۲ اینچ گیگابایت Aorus FI۳۲Q

یکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۲

نقد و بررسی مانیتور گیمینگ ۳۲ اینچ گیگابایت Aorus FI۳۲Q

نقد و بررسی مانیتور گیمینگ 32 اینچ گیگابایت Aorus FI32Q

رقابت در زمینه ساخت سخت افزارهای رایانه ‌ای به گونه ‌ای است که کاربران به راحتی می ‌توانند با بررسی موارد مختلف بهترین گزینه را متناسب با نیاز خود خریداری کنند. گیگابایت به عنوان یک برند نام آشنا و پیشرو همواره سعی کرده محصولات خود را در بالاترین سطح کیفی برای کاربران ارائه دهد. چنانچه قصد خرید مانیتور گیمینگ را دارید و انتخاب خود را انجام نداده اید می توانید با بررسی مانیتور گیمینگ 32 اینچ گیگابایت Aorus FI32Q و موارد مختلف آن، برای خرید این محصول اقدام نمایید. بررسی کامل این مانیتور نشان می دهد که طراح سعی کرده در طراحی محصول مورد نظر، بالاترین امکانات را در نظر گرفته و یک مانیتور با طراحی منحصر به فرد و امکانات فوق العاده در اختیار شما قرار دهد. نوع ساخت این مانیتور به شکلی است که شما در زوایای مختلف می ‌توانید بالاترین سطح کیفی تصاویر را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید : نکات مهم در مورد خرید بهترین مانیتور کامپیوتر

مشخصات ظاهری

بدون شک تا کنون نام برند گیگابایت را به مانند برندهای معتبر دیگر به وفور شنیده اید. مانیتور ارائه شده توسط این برند با اندازه‌ ای ۳۲ اینچی و با تکنولوژی IPS در یک نسبت تصویر ایده آل و رزولوشن فوق العاده برای شما ارائه شده است. در ساخت این مانیتور از یک پنل مدرن استفاده شده که شما می توانید به هنگام مشاهده تصاویر و برای تولید رنگ مشکی بالاترین عمق را دریافت نمایید. طراحی مانیتور گیگابایت به گونه‌ ای است که هر گیمری را راضی کرده و بدون شک می تواند از محصول خریداری شده در مدت زمان طولانی با توجه به کیفیتی که دارد بهره ببرد.

قابلیت ها

هنگام خرید مانیتورها معمولاً مواردی به عنوان مهمترین شاخصه ها و مولفه ها در نظر گرفته می شود. یکی از این موارد نرخ به روز رسانی بوده که در مانیتور گیمینگ 32 اینچ گیگابایت Aorus FI32Q با نرخ ۱۶۵ هرتز، هر گیمری را راضی کرده و تصاویر را با بالاترین کیفیت و وضوح و به شکلی روان دریافت خواهد کرد. در کنار این مورد گیگابایت در ارائه محصول خود از تکنولوژی حفاظت از چشم استفاده کرده که برای گیمرهایی که به صورت طولانی مدت مشغول به انجام بازی هستند سلامت چشمان را تضمین خواهد نمود. امکان تنظیم ارتفاع مانیتور و همچنین قابلیت چرخش ، تنظیم زاویه دید عمودی و افقی مانیتور و طراحی ارگونومیک تمام مواردی به شمار می ‌روند که در این مانیتور به کار رفته اند.

یکی از مواردی که معمولاً کاربران به دنبال آن هستند نصب مانیتور به دیوار خواهد بود. نوع صفحه مانیتور به شکلی است که شما می ‌توانید با استند VESA آن را به راحتی به دیوار نصب کنید. علاوه بر موارد از ویژگی ‌هایی که بیان کردیم گیگابایت در این محصول خود از فناوری Black Equalizer و GAME ASSIST  استفاده کرده تا شما به هنگام انجام بازی تجربه ای بسیار متفاوت از این مانیتور دریافت نمایید. در نظر گرفتن محدوده زمان پاسخگویی ۱ میلی ثانیه ای به این معنا که تصاویر را با بالاترین سطح کیفی می توان مشاهده نمود.

جمع بندی

چنانچه به دنبال خرید مانیتور گیمینگ با کیفیت بالا و طراحی زیبا هستید می توانید با بررسی مانیتور گیمینگ 32 اینچ گیگابایت Aorus FI32Q از امکانات فوق العاده آن دیدن کنید. این محصول با قیمت مناسب در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.