پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

نسخه ۲۰۱۷ گوشی های هوشمند گلکسی سامسونگ سری A تولید میشوند

چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۰۰

نسخه ۲۰۱۷ گوشی های هوشمند گلکسی سامسونگ سری A تولید میشوند

اوایل ماه ژانویه امسال بود که سامسونگ نسخه 2016 سه گوشی هوشمند گلکسی A3، A5 و A7 را روانه بازار کرد. امروز صبح مدل جدید گوشی هوشمند گلکسی A5 در بنچمارک ها دیده شد. این گوشی بین دو گوشی گلکسی A3 و A7 قرار گرفته و با توجه به مشخصات اعلام شده برای گلکسی A5، احتمال اینکه مدل جدیدی از A3 و A7 هم تولید شوند، وجود دارد. حالا منابع وب سایت SamMobile تایید کرده اند که مدل جدید دو گوشی هوشمند گلکسی A7 و A3 نیز در دست ساخت است.

شماره مدل جدید گوشی های هوشمند گلکسی A3 و A5 و A7 به ترتیب عبارتند از SM-A320F و SM-A520F و SM-A720F . مدل جدید گلکسی A5 به پردازنده اکسینوس سامسونگ مجهز میشود، حافظه رم و باتری آن بهبود یافته و در ضمن حافظه داخلی آن نیز ارتقاء می یابد. اگرچه هنوز مشخص نیست که سخت افزار دو مدل دیگر نیر ارتقاء خواهد یافت یا خیر اما با اطمینان می توان گفت که مدل های جدید نسخه بروز شده این گوشی ها هستند و مطمئنا از لحاظ سخت افزاری و مشخات فنی بهبود خواهند یافت.

سامسونگ به تولید گوشی های بالارده و گرانقیمت مشهور است اما این شرکت محصولات بسیار خوبی نیز در رده گوشی های میان رده تولید کرده است که مثال واضح آن همین گوشی های سری A است که علیرغم داشتن طراحی و ظاهر خوب، مشخصات فنی و سخت افزار مناسبی نیز دارد.


زمان عرضه مدل جدید گوشی های هوشمند گلکسی A3، A5 و A7 هنوز مشخص نیست. مدل 2016 این گوشی ها در اوایل ماه ژانویه 2016 وارد بازار شد اما تاریخ معرفی این دستگاه ها به یکسال گذشته یعنی دسامبر 2015 بازمیگردد. اگر سامسونگ بخواهد بدین شیوه عمل کند، پس باید سال دیگه منتظر مدل جدید این گوشی ها باشیم.
 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.