پربازدیدترین مطالب

آموزش

نحوه شارژ کردن لپ تاپ با پاور بانک

چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۳

نحوه شارژ کردن لپ تاپ با پاور بانک

نحوه شارژ کردن لپ تاپ با پاور بانک 

افزایش استفاده افراد از لپ تاپ و همچنین عدم بهره مندی لپ‌ تاپ ها از باتری های قدرتمند موجب شده که امروزه از منابع تغذیه قابل حمل، برای شارژ کردن این تجهیزات استفاده شود. با توجه به اینکه در بسیاری از مواقع، کاربرانی که از لپ تاپ استفاده می‌ کنند و دسترسی به جریان برق شهری ندارند، از روش‌ های مختلفی برای شارژ کردن آن استفاده می کنند. با این حال سوال بسیاری از کاربران این است که آیا می‌ توان با استفاده از پاور بانک لپ تاپ را شارژ کرد یا خیر؟

اینکه چگونه لپ تاپ خود را با پاور بانک شارژ کنید و آیا این قابلیت در دسترس شما قرار دارد، را ما در این مطلب به خوبی برای شما بیان می کنیم. با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی به شما در مورد پاور بانک های کاربردی جهت شارژ لپ تاپ را ارائه دهیم.

آیا می توان لپ تاپ را با پاور بانک شارژ کرد؟

بله، لب تاب ها را می توانید با استفاده از پاور بانک های با کیفیت و قدرتمند شارژ کنید. با این حال باید بدانید که اگر قصد شارژ کردن لپ تاپ با استفاده از پاور بانک را دارید باید سازگاری بین لپ تاپ و پاور بانک نیز برقرار باشد.

با توجه به اینکه لپ تاپ ها به عنوان دستگاه هایی با قدرت بالا شناخته می شوند، باید شارژرهای آن‌ ها نیز با توان مناسب قابلیت شارژ کردن لپ تاپ را داشته باشند. با وجود اینکه پاور بانک های موجود در بازار امروزه با خروجی کم، برای گوشی های موبایل بهینه می شوند، پاسخ این سوال که چگونه لپ تاپ را با پاور بانک را شارژ کنیم ممکن است برای شما دشوار باشد.

رتبه بندی قدرت

یک لپ تاپ معمولی معمولاً برای شارژ شدن نیاز به ۱۳۵ وات توان دارد. با این حال مک بوک های ۱۵ اینچی را می توانید با یک منبع تغذیه و توان ۸۷ وات شارژ نمایید. این شرایط نشان می‌ دهد که پاور بانک مورد استفاده توسط شما باید با توان خروجی مناسب انتخاب شود. اگر پاور بانک خریداری شده توسط شما از قابلیت کافی جهت شارژ کردن لپ تاپ برخوردار نباشد، نمی تواند دستگاه مورد نظر را شارژ کند. علاوه بر این ممکن است که پاور بانک از جریان معکوس استفاده کرده و برق موجود در لپ تاپ را نیز مصرف کرده و باتری آن را خالی کند.

پورت ها و آداپتورهای سازگار

همانگونه که می‌ دانید لپ‌ تاپ‌ ها امروزه با درگاه های متنوعی در بازار ارائه می شوند. هر کدام از لپ تاپ ها مجهز به پورت های مختلف بوده و نیاز به استفاده از محصولات مناسب خواهند داشت. لپ تاپ هایی که با درگاه اختصاصی شارژ می شوند باید با پاور بانک های متناسب با خود فرآیند شارژدهی بر روی آن‌ها انجام شود.

ظرفیت باتری

ظرفیتی که بر روی پاور بانک شما قرار دارد و قدرت باتری را نشان می دهد می تواند بیانگر تعداد دفعات شارژ شدن لپ تاپ باشد. با توجه به اینکه امروزه پاور بانک ها ۷۰ تا ۸۰ درصد ظرفیت خروجی را می توانند ارائه دهند، باید برای شارژ کردن لپ تاپ، پاور بانک مناسب را خریداری نمایید.

به طور مثال اگر قصد شارژ کردن یک لپ‌تاپ ۵۰۰۰ میلی آمپری را دارید، ممکن است نیاز به خرید یک پاور بانک ۱۵۰۰۰ میلی آمپری داشته باشید. اگر به طور گسترده از لپ‌تاپ استفاده می‌کنید و کارهای سنگین مانند تولید محتوا یا بازی کردن را انجام می‌دهید، باید پاور بانک خریداری شده توسط شما از قدرت و ظرفیت بسیار بالایی برخوردار باشد.

برق مورد نیاز برای شارژ لپ تاپ با پاور بانک

همانگونه که می دانید اگر قصد دارید لپ تاپ خود را در حالت روشن شارژ کنید باید ورودی پاور بانک شما بسیار قوی تر باشد. سعی کنید چنانچه قصد شارژ کردن لپ تاپ خود را دارید ابتدا اقدام به خاموش کردن آن نمایید. در این بین باید بدانید که هر اندازه توان پاور بانک خریداری شده توسط شما کمتر باشد، لپ تاپ شما برای شارژ شدن مدت زمان بیشتری را منتظر خواهد ماند. سعی کنید پاور بانک خریداری شده توسط شما دارای حداقل ۸۰ وات نیرو بوده تا به خوبی بتواند فرآیند شارژ کردن را برای شما انجام دهد.

آموزش شارژ کردن لپ تاپ با پاور بانک

اگر قصد شارژ کردن لپ تاپ با پاور بانک را دارید مراحل زیر را میتوانید طی کنید. ابتدا سعی کنید یک پاور بانک با کیفیت و تولید شده توسط برند معتبر را متناسب با لپ تاپ خود خریداری نمایید.

سعی کنید قبل از بیرون رفتن، شارژ پاور بانک خود را کامل کرده تا به خوبی بتواند فرآیند شارژ کردن لپ تاپ را برای شما انجام دهد. با استفاده از درگاه های موجود می‌توانید پاور بانک را به لپ تاپ خود متصل نمایید. حال می توانید با روشن کردن پاور بانک به راحتی لپ‌تاپ خود را شارژ کرده و از قابلیت های آن استفاده کنید. فراموش نکنید که در این بین خرید یک پاور بانک با کیفیت و اورجینال می‌تواند کمک فراوان به شما نماید.

با توجه به اینکه امروزه برندهای مختلف روی به طراحی و تولید پاور بانک ها می آورند، هنگام خرید، محصول مورد نظر را به دقت بررسی کرده تا از توان خروجی مناسبی برخوردار باشد. علاوه بر این همواره سعی کنید که محصولات مورد نظر را از یک فروشگاه معتبر خریداری کرده تا اطمینان حاصل نمایید که پاور بانک خریداری شده از بالاترین سطح کیفی برخوردار است.

سخن پایانی

بدون تردید بسیاری از کاربران به دنبال پاسخ این سوال هستند که چگونه لپ تاپ را با پاور بانک کنیم؟ با توجه به راهکارهای موجود امروزه به راحتی می توانید با خرید پاور بانک، متناسب با توان و ظرفیت لپ تاپ، این فرآیند را برای خود در اختیار داشته باشید. حتی الامکان سعی کنید کمتر از پاور بانک برای شارژ لپ تاپ استفاده کنید. چنانچه قصد خرید پاور بانک جهت شارژ کردن لپ تاپ را دارید، سعی کنید گزینه مدنظر شما از توان بالاتری نسبت به ظرفیت باتری لپ‌ تاپ برخوردار باشد.

 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.