پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

مقایسه Nova ۵i Pro با HONOR ۹X Pro و Huawei P۳۰ lite

چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

مقایسه Nova ۵i Pro با HONOR ۹X Pro و Huawei P۳۰ lite

مقایسه Nova 5i Pro با HONOR 9X Pro و Huawei P30 lite
کمپانی هوآوی در بازار گوشی های میان‌رده بسیار فعال می باشد و هر از چند گاهی یک محصولی جدید را روانه بازار می کند. این روز ها بازار داغی در میان گوشی های جدیدش ایجاد شده است. در میان گوشی های Nova 5i Pro با HONOR 9X Pro و Huawei P30 lite اگر شما روزی قصد خرید یک گوشی میان‌رده را داشته باشید. کدامیک را انتخاب می نمایید؟ پیرامون این سوال در ادامه به مقایسه Nova 5i Pro با HONOR 9X Pro و Huawei P30 lite خواهیم پرداخت .

 

برای مشاهده محصولات هوآوی و آنر اینجا کلیک نمایید.

برای مشاهده شرایط اقساطی اینجا کلیک نمایید.

 

طراحی و ابعاد
در مورد ظاهر دستگاه اگر جمع‌وجور بودن دستگاه از اولویت های شما محسوب نمی گردد، Honor 9X Pro می تواند انتخاب مناسبی باشد. Honor 9X Pro با بهره مندی از دوربین بالاجهنده سلفی و نمای X که در قاب پشتی این گوشی طراحی شده جلوه و زیبایی آن را دوچندان نموده است. اما اگر دنبال گوشی با اندازه کوچک هستید، P30 Lite با 7.4 میلیمتر ضخامت و 159 گرم وزن را به شما پیشنهاد می کنیم.

نمایشگر
در مورد جنس نمایشگر این گوشی‌ها باید گفت که تفاوت خاصی با یکدیگر نخواهند داشت و فقط از نظر اندازه متفاوت می باشند. همانطور که اشاره کردیم اگر نمایشگر بزرگ می‌پسندید آنر 9اکس پرو گزینه مناسبی خواهد بود ، اما اگر از آن دسته افرادی هستید که با یک دست با گوشی کار می‌کنند، P30 Lite برای شما مناسب تر خواهد بود.

سخت‌افزار و نرم‌افزار
در مورد سخت افزار دو گوشی Honor 9X و Nova 5i Pro باید گفت که نسبت به  P30 Lite از  پردازنده 7 نانومتری جدیدتری بهره گرفته اند. حتی از میزان حافظه رم و حافظه ذخیره‌سازی بیشتری نیز بهره مند گردیده اند. در مورد رابط کاربری نیز همین موضوع صدق می کند و دو گوشی نوا و آنر مجهز به رابط کاربری EMUI 9.1  هستند و P30 دارای رابط EMUI 9.0 می‎باشد، که آپدیت به نسخه جدیدتر نیز برای آن امکان پذیر می باشد .

دوربین
در مورد دوربین این گوشی ها باید گفت که Nova 5i Pro را می‌توان برنده این بخش عنوان کرد، به این دلیل که Nova 5i Pro مجهز به دوربینی چهارگانه با سنسورهای متنوع می باشد. سه سنسور این گوشی‌ها تقریباً مشابه یکدیگر است اما نوا مجهز به یک سنسور اختصاصی برای عکاسی ماکرو می‎باشد. در مورد دوربین سلفی نیز باید گفت که دو گوشیNova 5i Pro  و Huawei P30 lite مجهز به دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی می‌باشند و دوربین بالاجهنده HONOR 9X Pro  16 مگاپیکسلی است.

باتری


دو گوشی HONOR 9X و Nova 5i Pro از باتری با ظرفیت بالاتری بهره مند گردیده اند و از آنجاییکه گوشی نوا از نمایشگر کوچکتری بهره می برد می توان گفت به همین دلیل مصرف انرژی در این گوشی بهینه‌تر خواهد بود .

قیمت


در مورد قیمت دو گوشی Nova 5i Pro هوآوی و HONOR 9X می توان گفت از قیمتی حدود  325 دلار (290 یورو) آغاز می‌شوند، و  P30 Lite هوآوی نیز با قیمتی حدود  312 دلار (280 یورو) روانه بازار شده است .

 

بروز رسانی در تیر ماه 1399

 

در حال حاضر در بازار ایران HONOR 9X  و P30 Lite موجود می باشد و این دو گوشی از لحاظ فنی خیلی نزدیک به یکدیگر می باشد.رنج قیمت این دو گوشی در حدود 5 میلیون تومان می باشد.در مقایسه این دو گوشی بسیاری از مشخصات مشابه یکدیگر می باشد.تنها مشخصه ای که در این دو کوشی تمایز ایجاد می نماید دوربین اصلی می باشد. P30 Lite یک دوربین 8 مگاپیکسلی بیشتر نسبت به  HONOR 9X دارد.در P30 Lite سه دوربین و HONOR 9X می باشد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.