پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

مقایسه آیفون های جدید کدام گوشی برای شما مناسب تر است؟

شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

مقایسه آیفون های جدید کدام گوشی برای شما مناسب تر است؟

مقایسه آیفون های جدید کدام گوشی برای شما مناسب تر است؟
اپل از سه گانه آیفون جدید یعنی iPhone 11 و 11 پرو و 11 پرو مکس رونمایی کرده است. این گوشی ها همگی عالی هستند ولی هر کدام با ویژگی های خاصی اراِئه  شده اند که تفاوت  اصلی آنها را می توان در  قیمت و اندازه صفحه مقایسه کرد .

برای مشاهده و خرید گوشیهای اپل  اینجا کلیک نمایید.

 

برای مشاهده شرایط خرید اقساطی اینجا کلیک نمایید.

 

در حالی که طرح های آنها مشابه است ، کمپانی اپل به شما مانند گذشته  با تنوع های جدیدی که  در آیفون های خود ایجاد کرده حق انتخاب گسترده ای ارائه داده .با توجه به این موضوع ما سه مدل آیفون 2019 جدید را با هم مقایسه کرده ایم ، بنابراین می توانید دقیقاً ببینید که چه چیزی مشابه است و چه چیزی متفاوت .این مقایسه ها طراحی ، صفحه نمایش ، دوربین ، باتری ، قیمت و موارد دیگر را شامل  می شود.

طراحی
این سه آیفون جدید تقریباً از نظر ظاهر همشکل  هستند و همچنین تقریبا مخصوصا از جلو شبیه مدل قدیمیتر یعنی iPhone XS می باشند. آنها همچنین دارای یک قاب فلزی آلومینیومی هستند. همه ی این آیفون ها ضد آب هستند ولی با کمی  متفاوت. آیفون 11 تا دو متر مقاومت در آب و مدل های پرو تا 4 متر مقاومت دارند.

اما تعداد لنزها در iPhone 11 و11 Pro و Pro Max متفاوت است ، در حالی که دو مدل پرو دارای سه لنز هستند ، ولی ایفون 11 با ۲ لنز در پشت می باشد. رنگ ها در این سری ها با هم تفاوت دارند ، رنگ های موجود آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس: طلایی ، خاکستری و نقره ای و سبز سیر ، در حالی که آیفون 11 تنوع بیشتری در رنگ دارد که شامل زرد ، بنفش ، مشکی ، سبز و سفید است.

در وزن و ابعاد نیز متفاوت است :
ایفون ۱۱ پرو8.1 × 71.4 × 144 میلی‌متر و 188 گرم وزن دارد
ایفون ۱۱ پرو مکس8.1 × 78.8 × 158 میلی‌متر و 226 گرم وزن دارد
ایفون ۱۱  : 8.3 × 75.7 × 150.9 میلی‌متر و ۱۹۴ گرم وزن دارد

نمایشگرها
در مورد صفحه نمایش ، شما در آیفون 11  یک ال سی دی 6.1 اینچی با رزولوشن 828 1792 x هستید ، در حالی که آیفون 11 پرو دارای صفحه نمایش 5.8 اینچی 1125 در 2436 OLED و آیفون 11 پرو با اندازه  6.5  اینچ است .

صفحه های OLED یا با نام  'Super Retina XDR' هستند که باعث برتری تصویر محصول نسبت به محصولات مشابه آن می باشند ، آیفون 11 پرو و پرو مکس از نسبت کنتراست 2 میلیون به یک و حداکثر روشنایی 1200 برخور دارند. در حالی آیفون 11 با مدلهای دیگر تفاوت  داشته و با نسبت کنتراست 1400 و روشنایی  625می باشد.

در هر سه محصول  لنزها 12 مگاپیکسلی هستند .

اپل دقیقا نگفته است که باتری های موجود در آیفون جدید چه میزان می باشد، اما گفته است که آیفون 11 پرو حداکثر 4 ساعت  بیشتر از بقیه محصولات  باتری ذخیره میکند ، ما در قالب یک تست کامل به شما خواهیم گفت  که مدل های جدید درباتریها  چطور عمل کردند. در مورد شارژ ، شارژر پرسرعت  پشتیبانی می شود و همچنین هر سه گوشی در 30 دقیقه قادرند به شارژ 50 ٪ برسند.

آیفون جدید از تراشه A13 Bionic استفاده می کند که بنا بر ادعای کمپانی اپل در GPU و CPU دارای بالاترین سرعت در میان گوشی های دیگر هستند. تنها چیزی که پنهان مانده و اطلاعاتی رسوخ نکرده در دامنه رم گوشی می باشدکه اپل هرگز آن را فاش نکرده است، اما اگر رم  آیفون 11از دو مدل دیگر کمتر باشد تعجب نکنید.

برای ذخیره سازی، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس با حافظه های 64 گیگابایتی، 256 گیگابایتی و 512 گیگابایتی عرضه می شوند، در حالی که آیفون 11 با ظرفیت های 64 گیگابایتی و 128گیگابایتی و 256 گیگابایتی معرفی شده است.

همانطور که انتظار می رفت ، به نظر می رسد آیفون 11 پرو مکس چشمگیر ترین و برترین  این گوشی ها - حداقل روی کاغذ باشد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.