پربازدیدترین مطالب

معرفی محصول

معرفی گوشی سامسونگ A۷۳

یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۷

معرفی گوشی سامسونگ A۷۳

معرفی گوشی سامسونگ A73 

سامسونگ تنوع بسیار بالایی برای تولید گوشی‌های خود در نظر گرفته است. عرضه انواع گوشی های هوشمند اقتصادی در سری A نشان می دهد که این برند محبوب، نیاز کاربران را به خوبی درک کرده است. با این حال گوشی سامسونگ A73 به عنوان یکی از پر سر و صداترین محصولات سامسونگ در سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه می شود. این گوشی به واسطه استفاده از امکانات خارق العاده می تواند میان رده ای قدرتمند برای کاربران شناخته شود. برخی از پیش بینی ها حاکی از آن است که گوشی سامسونگ A73 به عنوان پیشرفته ترین مدل ارائه شده توسط این برند از سری گلکسی های A می تواند شناخته شود. مجهز شدن به دوربین چهارگانه ۱۰۸ مگاپیکسلی و صفحه نمایشی فوق العاده با ابعادی بزرگ از نوع SUPER AMOLED به خوبی می‌توانند سامسونگ A73 را مستحق این لقب معرفی کنند. در کنار این ویژگی ها، تراشه قدرتمند به کار رفته بر روی سامسونگ A73 کاربران را برای پردازش های سنگین به بهترین شکل یاری خواهد کرد. مشخصات و مولفه های دیگری نیز به عنوان قابلیت های خارق العاده بر روی گوشی سامسونگ A73 قرار گرفته‌اند. در صورت ارائه این مدل در بازار می توان یکی از گزینه های خوب خرید گوشی سامسونگ دانست . 

بیشتر بخوانید : بهترین گوشی سامسونگ

طراحی و صفحه نمایش

بسیاری از کاربران هنگام خرید گوشی های هوشمند، طراحی خاص و ظاهر محصول را به عنوان یکی از مهمترین نکات در نظر می‌گیرند.

اگر به دنبال خرید یک گوشی با بدنه مقاوم هستید و قصد دارید از محصولی با مقاومت بالا در برابر آب و گرد و غبار بهره ببرید، می توانید گوشی سامسونگ A73 را به دقت زیر نظر داشته باشید. متریال فوق العاده به کار رفته برای ساخت گوشی سامسونگ A73 نشان می‌دهد که تفاوت‌های گسترده‌ای به لحاظ طراحی ظاهری و کیفیت بدنه با سایر گوشی های هم رده مشاهده خواهید کرد. بهره‌مندی از پلی کربنات برای ساخت بدنه و استفاده از گواهی IP67 این گوشی مدرن را در حد یک پرچمدار برای شما نشان می‌دهد. دوربین سلفی به کار رفته در نمای جلوی این گوشی با حالتی قرار گرفته که ظاهر بی نظیر این محصول را به هیچ عنوان با خرابی مواجه نخواهد کرد. در زیر نمایشگر می‌توانید سنسور اثر انگشت را بصورت اپتیکال مشاهده کرده که با سرعت بالایی عملکرد خود را نشان می دهد. غول کره‌ای تولید کننده گوشی های هوشمند، صفحه نمایش به کار رفته در این محصول را نیز با ۶.۷ اینچ و پنل سوپر امولد انتخاب کرده است. علاوه بر کیفیت بسیار بالای این صفحه نمایش، برای وب گردی نیز عملکردی بسیار روان از خود نشان می دهد. تراکم پیکسلی ۳۹۳ در اینچ و استفاده از محافظ گوریلا گلس ۵ تمام شرایطی که کاربران نیاز دارند را در اختیار آن ها قرار می دهد.

بیشتر بخوانید : بررسی تخصصی سامسونگ A۳۳

پردازنده گوشی سامسونگ A73

یکی از مهمترین نکاتی که با خرید گوشی سامسونگ A73 می توانید کیفیت آن را به خوبی احساس کنید، قدرت بالای پردازنده به کار رفته در این گوشی محسوب می‌شود. سامسونگ سعی کرده از سیستم عامل اندروید ۱۲ به صورت پیشفرض استفاده کند. علاوه بر این رابط کاربری One UI 4 نیز به عنوان یک قابلیت جذاب دیگر برای کاربران شناخته می شود. تراشه ۸ نانومتری Qualcomm SM7225 Snapdragon 750G 5G که بر روی گوشی سامسونگ A73 قرار گرفته، عملکرد بی‌نظیری به همراه هسته های قدرتمند، برای کاربران اجرا خواهند کرد. ۸ هسته قرار گرفته شده بر روی گوشی سامسونگ A73 با قدرت پردازش بی نظیر، عملکرد مناسب خود را برای اجرای بازی های سنگین نشان می دهد. 6 هسته ۱.۸ گیگاهرتزی Kryo 570 و 2 هسته ۲.۲ گیگاهرتزی Kryo برای پردازش عملکرد گوشی به خوبی می توانند قابلیت های خود را نشان دهند. پردازنده گرافیکی این محصول از مدل Adreno 619 انتخاب شده است. در هر حال نوع طراحی و ساخت گوشی سامسونگ A73 بیانگر این است که به راحتی می تواند برای کاربران بازی های سنگین را اجرا نماید.

 بیشتر بخوانید : بهترین بازی های اندروید از نگاه کاربران

دوربین گوشی سامسونگ A73

اگر بخواهیم به بهترین ویژگی گوشی سامسونگ A73 بپردازیم، علاوه بر طراحی پر زرق و برق و بدنه مقاوم می توانیم دوربین بی نظیر ۱۰۸ مگاپیکسلی را نیز معرفی نماییم.

سنسوری که برای این گوشی میان رده سامسونگ در نظر گرفته است، عملکرد بسیار بهتری از گوشی های پرچمدار از خود نشان خواهد داد. برای نخستین بار است که سامسونگ در یک گوشی میان رده خود از دوربین هایی با این قدرت استفاده می کند.  چهار ماژول قرار گرفته شده در پنل پشتی با کیفیت فوق العاده می تواند علاقه مندان به عکاسی را یاری کنند. دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر و با قابلیت فوکوس خودکار، قدرت خود را از یک لنز واید ۲۶ میلیمتری دریافت می کند. این دوربین با ۳ سنسور دیگر حمایت شده تا بالاترین کیفیت را برای ثبت تصاویر در اختیار کاربران قرار دهد. سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با پوشش ۱۲۳ درجه‌ای از لنز اولترا واید کمک خواهد گرفت. سنسور سوم نیز از لنز تله فوتو استفاده کرده و با ۸ مگاپیکسل کیفیت، با زوم اپتیکال سه برابری، یکی از بی نظیرترین لنزهای موجود در بازار را بر روی این گوشی نشان خواهد داد. لنز ماکرو نیز ۵ مگاپیکسل رزولوشن داشته که به ثبت تصاویر کمک خواهد کرد. کاربر می تواند هنگام فیلم برداری نیز از قابلیت ژیروسکوپ استفاده کرده و به همراه لرزش گیر الکترونیکی تصویر، کیفیت بالایی برای ثبت فیلم در اختیار داشته باشد. دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی به لنز واید ۲۶ میلیمتری مجهز شده است.

مشخصات گوشی سامسونگ A73

مولفه ها و مشخصات موجود در گوشی سامسونگ A73 نشان می دهد که یک گوشی با ارزش خرید بسیار بالا در اختیار خواهید داشت. در کنار قابلیت ضد آب بودن و صفحه نمایش بی نظیر می توانید این گوشی را با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم خریداری کنید. البته سامسونگ قصد دارد مدل پیشرفته تر و قدرتمندتر محصول خود را نیز با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی به همراه یک رم 8 گیگابایتی روانه‌ بازار نماید. استفاده از حسگرهای مختلف و بهره مندی از اسپیکر استریو و قابلیت NFC به عنوان سایر ویژگی ها و مشخصات این محصول بیان می شوند. از دیگر مواردی که می توانیم بیان کنیم، پشتیبانی از اینترنت پرسرعت 5G خواهد بود.

باتری گوشی سامسونگ A73

یکی دیگر از قابلیت های بی نظیر به کار رفته در گوشی سامسونگ A73، استفاده از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی محسوب می شود. این قابلیت زمانی می تواند کیفیت خود را نشان دهد که از یک فناوری فست شارژ ۳۳ واتی برای شارژ خود استفاده خواهد کرد. این باتری لیتیوم یونی به خوبی می‌تواند شما را یاری کند تا ساعت ها بتوانید به استفاده از قابلیت های گوشی سامسونگ A73 بپردازید.

بیشتر بخوانید : باتری های لیتوم یونی جدید 

خرید گوشی سامسونگ A73

اگر به دنبال اطلاعات کامل در مورد این میان رده فوق العاده سامسونگ هستید، می توانید به وب سایت آترامارت مراجعه کنید. برای خرید گوشی سامسونگ A73 ، ما قیمت گذاری این محصول را به صورت لحظه‌ای در اختیار شما قرار می دهیم.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.