پربازدیدترین مطالب

معرفی محصول

بررسی تخصصی سامسونگ A۳۳ | مزایا و معایب خرید آن

چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۸

بررسی تخصصی سامسونگ A۳۳ | مزایا و معایب خرید آن

بررسی تخصصی سامسونگ A33 | مزایا و معایب خرید آن 

سامسونگ بلافاصله پس از موفقیت چشمگیری که در عرضه S22 به دست آورد و با استقبال چشمگیر کاربران مواجه شد، تصمیم گرفت که از ۴ محصول میان رده خود نیز رونمایی کند. در این بین و با کسب موفقیت های چشمگیر محصولات ارائه شده در سال ۲۰۲۲، رونمایی از گلکسی A33 نشان داد که سامسونگ یکی از محبوب ترین میان رده های خود را در سری گلکسی های A برای کاربران عرضه کرده است. بدون تردید کیفیت ساخت گوشی سامسونگ A33 به شکلی است که می‌تواند توجه بسیاری از مخاطبان و علاقمندان به محصولات سامسونگ را به خود جلب کند. این مدل از محصولات سامسونگ بنابر اطلاعات موجود با سخت افزاری قدرتمند و نمایشگری بی نظیر روانه‌ بازار خواهد شد. از نظر نرم ‌افزاری نیز بررسی گوشی سامسونگ گلکسی A33 نشان می دهد که یک محصول کاملا به روز و کاربردی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

 بدون تردید خلاقیت بی‌نظیری که سامسونگ برای تولید گوشی گلکسی A33 به کار برده و استفاده از پردازنده اگزینوس، یک ویژگی بارز در این محصول محسوب می‌شود. در واقع سامسونگ تصمیم گرفته که با این تراشه کاربران را یاری کند تا برای اجرای بازی های سنگین بتوانند از قابلیت ‌های این محصول بهره ببرند.

اگر یک گیمر هستید و به طور مداوم از بازی های سنگین استفاده می‌کنید، می‌توانید تنظیمات مورد نیاز خود را بر روی گوشی اجرا کرده و به راحتی با بالاترین کیفیت، بدون کندی و لگ مشغول به انجام بازی شوید.

بیشتر بخوانیم : بهترین بازی های اندروید


 مشخصات گوشی سامسونگ A33

بررسی مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری سامسونگ گلکسی A33 بیانگر یک محصول بی نظیر برای کاربران خواهد بود. استفاده از بروزترین قابلیت ها و تراشه های مدرن بر روی این محصول، خاص بودن گوشی گلکسی A33 را به ما نشان خواهد داد.

از جنبه های مختلف با بررسی مشخصات این گوشی می‌توانیم به بالا بودن ارزش خرید سامسونگ A33 پی ببریم.

به لحاظ رابط نرم افزاری سامسونگ مانند تمام محصولات جدید خود از رابط کاربری One Ui 4.1 به همراه اندروید 12 استفاده کرده است. عملا از نظر نرم ‌افزاری کاربر میتواند یک محصول کاملا به روز را در اختیار داشته باشد. نوع طراحی و ساخت سامسونگ A33 به شکلی است که می توان دریافت که طراح یک محصول آینده نگرانه را روانه بازار کرده است. کاربر تا ۴ سال می‌تواند از نظر امنیتی از یک محصول کامل بهره ببرد.

جالب است بدانید سامسونگ به شکلی تنظیمات پیش فرض را بر روی نرم افزار سامسونگ A33 قرار داده که کاربر برای دریافت به روزرسانی های اندروید ۱۳ و ۱۴ هیچ مشکلی را مشاهده نخواهد کرد. در مبحث سخت ‌افزار نیز به راحتی می توانید با بررسی قابلیت های گوشی سامسونگ A33 میان رده ای بی نظیر را مشاهده کنید.

استفاده از تراشه پردازنده جدید اگزینوس 1280 به همراه پردازنده گرافیکی Mali_G68 MP2 ، عملکرد کم نقص سامسونگ A33 را نشان خواهند داد. علاوه بر این برای طراحی و ساخت این تراشه طبق لیتوگرافی ۵ نانومتری عمل شده که کاربر می تواند از حداکثر سرعت پردازش ۲.۴ گیگاهرتز در پردازنده بهره ببرد. این  تکنولوژی به خوبی از باند  5G نیز پشتیبانی خود را به عمل خواهد آورد.

 یک طراحی همیشگی

یکی از ویژگی هایی که سامسونگ در بخش زیادی از گوشی‌های هوشمند خود در نظر می گیرد، طراحی یکسان میان رده ها محسوب می شود.

برای ساخت سامسونگ A33 نیز طراح سعی کرده به مانند نسخه های مشابه پیشین با ظاهری ساده گوشی خوش دست و سبک را در اختیار کاربر قرار دهد. با این حال در این محصول می توان سنسور اثر انگشت را در لبه کناری گوشی مشاهده کرد. این محصول در ابعاد مناسب و با حجم ۱۸۶ گرم تولید می شود. سامسونگ برای ساخت این میان رده خود از گواهینامه IP67 نیز استفاده کرده تا کاربر در شرایط سخت و در مواجهه با رطوبت، آب و گرد و خاک بتواند از محصولی مقاوم بهره ببرد.  این گوشی قرار است با رنگ های مشکی، سفید، آبی و هلویی در اختیار کاربران قرار گیرد.

بیشتر بخوانیم : بهترین گوشی سامسونگ 


نمایشگر با کیفیت، قسمت دلنشین

اگر بخواهیم یکی از دلنشین ترین قسمت های گوشی ‌سامسونگ A33 را معرفی کنیم، بدون تردید نمایشگر فوق العاده با کیفیت آن را نام خواهیم برد. در واقع با توجه به این که تجربه کار با گوشی های هوشمند به واسطه بهره‌گیری از نمایشگرهای با کیفیت می تواند لذت بخش باشد، سامسونگ این شرایط را در نظر گرفته و از یک صفحه نمایش ۶.۴ اینچی از نوع سوپر امولد بر روی محصول خود بهره برده است. رزولوشن بی‌نظیر این گوشی با تراکم پیکسلی ۴۱۱ پیکسل بر اینچ و با فناوری FHD+ به همراه نرخ نوسازی 90 هرتزی، صفحه نمایشی کاملا مدرن را به کاربر نشان می‌دهند. در کنار این موارد محافظ گوریلا گلس ۵ به این گوشی کمک می‌کند تا بتوانید با اطمینان بالا از قابلیت های آن بهره ببرید. قیمت گوشی سامسونگ A33 به گونه‌ای انتخاب شده که هیچگونه همخوانی با مشخصات و ویژگی های صفحه نمایش آن نخواهند داشت. در واقع با این قیمت یک محصول بی نظیر با صفحه نمایش استثنایی می توانید در اختیار داشته باشید.

دوربین کاربردی

در کنار صفحه نمایش و نوع طراحی گوشی که کاربران هنگام انتخاب آن را به دقت مورد بررسی قرار می دهند، بدون تردید در مبحث دوربین نیز حساسیت ‌های بالایی به خرج داده می‌شود.

سامسونگ این محصول خود را با دوربین چهارگانه در اختیار کاربران قرار داده است. لنز اصلی با ۴۸ مگاپیکسل کیفیت به عنوان لنز عریض در کنار لنز ۸ مگاپیکسلی فوق عریض با زاویه دید ۱۲۳ درجه‌ای پشتیبانی خواهد شد. علاوه بر این سنسور ۵ مگاپیکسلی ماکرو و سنسور ۲ مگاپیکسلی عمق سنج نیز کار افزایش کیفیت عملکرد دوربین را به خوبی انجام می‌دهند.

فراموش نکنید که دوربین به کار رفته بر روی سامسونگ A33 می‌تواند در هنگام فیلمبرداری کیفیت  4K را برای شما به همراه داشته باشد. علاوه بر این لرزشگیر خودکار یا OIS نیز بر روی این محصول کمک می کند تا کاربر بتواند تجربه فیلمبرداری با کیفیت بالاتری را در اختیار داشته و تصاویر را با بالاترین کیفیت ثبت کند. دوربین سلفی نیز که به صورت ناچ نقره‌ای در قسمت بالایی نمایشگر واقع شده است، از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. با توجه به قیمت سامسونگ A33 این قابلیت ها بر روی دوربین می توانند منطقی به نظر برسند.

سایر مشخصات

در کنار مواردی که بیان کردیم، از دیگر مشخصات سامسونگ A33 می‌توان به استفاده از چند نسخه برای کاربران در زمینه رم و حافظه داخلی اشاره نمود. سامسونگ این محصول خود را در مدل های ۱۲۸ گیگابایتی با رم ۶ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایت با رم ۸ گیگابایتی عرضه کرده است. در کنار این موارد با توجه به نیاز کاربران به فضای ذخیره سازی بالا، سامسونگ یک محصول خود را با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم نیز روانه بازار می‌کند.

باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی از نوع لیتیوم پلیمری با فناوری شارژ سریع ۲۵ وات از دیگر مولفه های بی نظیر این محصول می تواند عنوان شود.

 مقایسه سامسونگ گلکسی A32 و گلکسی  A33

با مقایسه سامسونگ گلکسی A32 و گلکسی A33 می توانیم تفاوت های مختلفی را در این محصولات مشاهده کنیم. علاوه بر قیمت گوشی سامسونگ A32  و قیمت گوشی A33 که به عنوان مولفه های مهم برای مقایسه توسط کاربران در نظر گرفته می‌شوند، برخی دیگر از قابلیت ها نیز برای کاربران و علاقمندان به گوشی‌های هوشمند از اهمیت بالایی برخوردار هستند. سامسونگ A32 با چند نسخه مختلف روانه بازار شده است. قدرتمندترین محصول ارائه شده در این دسته با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم و در اختیار کاربران قرار دارد. با این حال برای رونمایی از A33 محصولی ۲۵۶ گیگابایتی نیز در نظر گرفته شده است. به لحاظ طراحی و سبک ساخت می توان سامسونگ گلکسی A33 را با ظاهری مدرن تر خریداری کرد. هر دو گوشی از بدنه پلاستیکی و با محافظ شیشه گوریلا برای کاربران قابلیت خریداری خواهند داشت.
 در مبحث صفحه نمایش، سامسونگ سعی کرده مانور بالایی بر روی کیفیت محصول جدید خود یعنی گلکسی A33 دهد. به همین علت به خوبی می توانیم با تفاوت چشمگیر کیفیت صفحه نمایش سامسونگ A33 با صفحه نمایش سامسونگ A32 مواجه شویم. در نسخه قبلی از پنل قدیمی HD LCD استفاده شده است. شرایطی که در محصول جدید ارائه شده توسط سامسونگ با افزایش چشمگیر کیفیت همراه شده و کاربران می توانند یک محصول بی نظیر با صفحه نمایش سوپر امولد در اختیار داشته باشند. این کیفیت بالا با بررسی رزولوشن و تراکم پیکسلی به کار رفته در این محصولات به خوبی قابل دیدن است.

با وجود اینکه در حالت پیشفرض دوربین های به کار رفته بر روی سامسونگ A32 از سنسورهای قدرتمندتر برخوردار هستند ولی عملا تکنولوژی به کار رفته در ساخت گوشی A33  به شکلی است که محصولی کاملا متفاوت نسبت به نسل قبلی در اختیار خواهید داشت.

زمان رونمایی و عرضه گوشی سامسونگ A33

سامسونگ در رویداد سالانه خود با رونمایی از گلکسی A33 یک محصول کاربردی با تضمین آپدیت‌های اندرویدی تا ۴ سال نشان داد که طیف گسترده‌ای از نیازهای کاربران را در نظر گرفته است. مطابق با نیاز کاربران یک میان رده خوش قیمت و با قدرت عملکرد بی نظیر برای آنها عرضه می‌شود.

طبق پیش بینی های به عمل آمده، زمان عرضه گوشی سامسونگ گلکسی A33 در آوریل ۲۰۲۲ مصادف با اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ خواهد بود. با توجه به قابلیت های بی نظیری که سامسونگ برای طراحی و ساخت این محصول خود در نظر گرفته است، بسیاری از علاقه مندان به محصولات این برند چشم انتظار عرضه این محصول در بازار هستند. جالب است بدانید با وجود شباهت های فراوانی که گلکسی  A33با گلکسی A53 دارد، از یک قیمت ‌گذاری بی‌نظیر نسبت به این محصول نیز بهره می برد.

 ارزش خرید سامسونگ A33

 این روزها که بحث گوشی های میان رده سامسونگ نسبت به برندهای دیگر بسیار داغ تر است، این برند سعی کرده محصولات خود را با امکاناتی فوق العاده برای کاربران مهیا کند. اگر کمی دقیق تر به گوشی سامسونگ A33 نگاه کنیم، متوجه می شویم که ارزش خرید بسیار بالایی خواهد داشت. سخت افزار بسیار مناسب، دوربین توانمند، نمایشگر بی نظیر و امکانات متعدد از جمله قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی محسوب می شوند که بر روی سامسونگ A33 مشاهده خواهید کرد. خرید گوشی سامسونگ گلکسی A33 می تواند توجیه مناسبی داشته باشد. اگر تصمیم به خرید یک میان رده فوق العاده دارید و قصد پرداخت هزینه‌هایی در حدود قیمت سامسونگ  A33را در نظر گرفته اید، توصیه ما به شما انتخاب این محصول است.

 قیمت سامسونگ A33

با وجود اینکه سامسونگ ‌در رونمایی از گلکسی A33 قیمت ۳۹۹ یورو ای را اعلام کرده بود ولی این قیمت در بازار کشور ما با تفاوت هایی همراه خواهد شد. با توجه به مشخصات بی‌نظیری که سامسونگ برای گوشی A33 در نظر گرفته، این مقدار می‌تواند قیمت منطقی برای این محصول باشد. این غول تکنولوژی کره‌ای به گونه‌ای محصول جدید خود را روانه بازار کرده که کاربران از یک گوشی هوشمند با پردازنده قدرتمند شارژدهی بسیار مناسب و دوربین توانمند بهره مند شوند.


اگر به دنبال اطلاع از قیمت گوشی سامسونگ A33 هستید و قصد خرید این محصول به صورت نقد و اقساط را دارید، مجموعه آترامارت شما را در این زمینه به خوبی یاری خواهد کرد.

دانستنیهای موبایل : پرسش و پاسخ های متداول در مورد گوشی موبایل  


سوالات متداول

سامسونگ A33 در چه سالی رونمایی شد؟

این محصول به عنوان یکی از جدیدترین گوشی‌های هوشمند سامسونگ در سال ۲۰۲۲ رونمایی و به بازار عرضه شد.

 مهمترین مزایای گوشی سامسونگ A33 کدامند؟

 بدون تردید یک نمایشگر بی نظیر و پردازنده قدرتمند و اختصاصی را می توان به عنوان مهمترین مزایای گوشی سامسونگ  A33معرفی کرد.

 کیفیت دوربین سامسونگ A33 چگونه است؟

 ۴ سنسور به کار رفته بر روی این محصول کار ثبت تصاویر را انجام می‌دهند. این دوربین مجهز به هوش مصنوعی بوده و با قابلیت ثبت ویدیو  4K از کیفیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود.

 ارزش خرید A32 بیشتر است یا A33؟

با وجود قیمت بالاتر گلکسی A33، ارزش خرید این محصول به واسطه قابلیت‌های به کار رفته در آن می تواند بالا باشد. علاوه بر این در طراحی A33 شرایطی در نظر گرفته شده که تا اندروید ۱۴ کاربر بتواند آن را به روز رسانی کند.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۳.۵

از

۵

2 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

4مثل a32 وa52s وa53 که قبلا داشتم باتریشون ضعیفه

25 آبان 1401

کاربر آترامارت

کاربر

مثلa32وa53 وa52s باتریشون همه ضعیف

3گوشی خوب ولی در عین حال بد

09 مرداد 1401

کاربر آترامارت

کاربر

من 2هفته ای هست که آ33 خریدم اما از اول هم این گوشی لگ داشت خیلی هم داشت!مثلا کالاف دیوتی بزنید راحت لگ رو میبینید!

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.