پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

معرفی کروم بوک های اسپین ۱۵ و اسپین ۱۳ ایسر

سه شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

معرفی کروم بوک های اسپین ۱۵ و اسپین ۱۳ ایسر

ایسر طی رویدادی در نیویورک از کروم بوک‌های ایسر اسپین 15 (Acer Spin 15) و ایسر اسپین 13 (Acer Spin 13) رونمایی کرد. در این مطلب به مشخصات این دو کروم بوک جدید خواهیم پرداخت.

لپ‌تاپ‌های هیبریدی چند وقتی است که از محبوبیت زیادی بهره‌مند شده‌اند و در حال جذب کاربران بیشتری هستند. در حقیقت خیلی از کاربران به دنبال محصولی می‌گشتند که هم برای آنها حکم لپ‌تاپ را داشته باشد و هم بتوان از آن به عنوان تبلت بهره برد. حالا محصولات کروم بوک جدید ایسر که چندی پیش معرفی شدند از بهترینِ این لپ‌تاپ‌های هیبریدی هستند.

جدید‌ترین کروم بوک‌های کمپانی ایسر تحت نام ایسر اسپین 15 و ایسر اسپین 13 دارای مشخصات متفاوتی هستند. ایسر اسپین 15 مجهز به یک نمایشگر 15.6 اینچی با وضوح استاندارد Full HD است. مدل ایسر اسپین 13 از نمایشگری 13.5 اینچی با وضوح +Full HD بهره می‌برد. در واقع ایسر با این کار خواسته است تا تنوع بیشتری در ساخت کروم بوک‌های خود به‌کار بگیرد و متناسب با بیشتر نیاز‌ها محصولی با عملکرد رضایت بخش تولید کند.

ایسر اسپین 15 مجهز به پردازنده‌های مختلف از نسل های اینتل و همراه با 4 یا 8 گیگابایت رم و 32 تا 64 گیگابایت حافظه‌داخلی عرضه خواهد شد. کروم بوک ایسر اسپین 13 نیز از پردازنده Intel Core i3-8130U برخوردار بوده و همراه با میزان حداکثری 16 گیگابایت رم و 32 تا 64 گیگابایت حافظه‌داخلی وارد بازار خواهد شد.

از آنجا که این دو لپ‌تاپ کروم بوک هستند، سیستم‌عامل آن‌ها کروم گوگل می‌باشد. این سیستم‌عامل البته برای کاربران ویندوزی مناسب نیست و برنامه‌های ویندوزی در آن قابل اجرا نیستند. اما در کل اگر قصد شما از خرید یک لپ‌تاپ تنها وبگردی، تماشای ویدیو و یا امور عادی و روزمره است، کروم بوک‌های ایسر با هزینه کمتر از بهترین انتخاب‌ها هستند.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.