پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

معرفی کارت گرافیک‌های سفارشی PowerColor RX ۵۶۰۰ XT

پنج شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

معرفی کارت گرافیک‌های سفارشی PowerColor RX ۵۶۰۰ XT

معرفی کارت گرافیک‌های سفارشی PowerColor RX 5600 XT

 

برای مشاهده و خرید کارتهای گرافیک  اینجا کلیک نمایید.

 

برای مشاهده شرایط خرید اقساطی کارتهای گرافیک اینجا کلیک نمایید.


 

PowerColor در CES 2020 فرصت را غنیمت شمرد تا بلافاصله پس از معرفی کارت گرافیک Radeon RX 5600 XT توسط AMD مدل‌های سفارشی خود را به نمایش گذارد. براساس کارت گرافیکی که تیم سرخ با قیمت 279 دلار معرفی کرد، PowerColor سه نمونه مختلف یعنی RX 5600 XT Liquid Devil و Red Devil و Red Dragon را عرضه می‌کند.
 

 

Radeon RX 5600 XT Liquid Devil براساس همان مدل سفارشی Radeon RX 5700 XT Liquid Devil است که قبلا در ماه نوامبر عرضه شده بود. کارت گرافیک جدید PowerColor از همان طراحی برادر بزرگ‌تر خود استفاده می‌کند که شامل نورپردازی کامل RGB به همراه حضور خنک کننده مایع می‌باشد که طبیعتا نیز کاهش دمای زیادی را در مقایسه با RX 5700 XT شاهد خواهیم بود. در حالی که ما شاهد یک سیستم 8 + 8 پین برای تامین توان این کارت هستیم اما PowerColor اعلام کرده که محصول نهایی از دو کانکتور 8 + 6 پین برای این امر بهره می‌برد.  
 

این تولید کننده همچنین مدل‌های سفارشی Red Dragon و Red Devil از گرافیک Radeon RX 5600 XT را به نمایش گذاشت که هر دوی آنها نیز از کانکتور تامین توان 8 + 6 پین استفاده می‌کنند. Red Dragon در واقع مدل پایه محسوب می‌شود که طراحی ساده‌ای دارد در حالی که Red Devil نمونه‌ای بهتر بخصوص از نظر طراحی محفظه خنک کننده خواهد بود. عملکرد خنک کنندگی البته در هر دو مدل احتمالا یکسان می‌باشد.
 
همه این کارت گرافیک‌ها از ترکیب خروجی‌های مشابهی برخوردار هستند که از سه عدد Display Port و یک عدد HDMI تشکیل شده‌ است.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.