پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

معرفی مدل جدید لپ تاپ GS۶۳ Stealth با پردازنده گرافیکی GTX۱۰۵۰ توسط ام اس آی

سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

معرفی مدل جدید لپ تاپ GS۶۳ Stealth با پردازنده گرافیکی GTX۱۰۵۰ توسط ام اس آی

لپ تاپ جی اس 63 استلث (GS63 Stealth) ام اس آی، یک لپ تاپ مخصوص بازی است که هم اکنون در بازار موجود است. کمپانی ام اس آی اعلام کرده این لپ تاپ قرار است به کارت گرافیک قدرتمند و البته نسبتا ارزان جی تی ایکس 1050 انویدیا (GTX1050) مجهز شود و دوباره به بازار عرضه گردد.

لپ تاپ های سری استلث ام اس آی، شامل نوت بوک های گیمینگ باریک هستند که علاوه بر اینکه اندازه ای کوچک و جمع و جور دارند، از سخت افزار قدرتمندی نیز برخوردارند که همین باعث شده این سری از لپ تاپ ها گزینه ای عالی برای گیمرها باشد. مدل جدید لپ تاپ GS63 Stealth هم با داشتن کارت گرافیک GTX1050T تنها 1.8 کیلوگرم وزن دارد که مناسب گیمرهایی است که می خواهند یک لپ تاپ گیمینگ قدرتمند قابل حمل داشته باشند.

نمایشگر این لپ تاپ، 15.6 اینچ از نوع IPS با وضوح فول اچ دی است که 72 درصد از مدل رنگی NTSC و 100 درصد از مدل رنگی sRGB را پشتیبانی می کند. نمایشگر به کاررفته در لپ تاپ GS63 Stealth از لحاظ دقت و کیفیت، یک سر و گردن بالاتر از پنل های TN قرار می گیرد. دارندگان این لپ تاپ می توانند از طریق درگاه های HDMI 1.4 و mini-DisplayPort 1.2 و تاندربولت 3، سه مانیتور دیگر را نیز به آن وصل کنند.

این لپ تاپ خوش ساخت و زیبا، مجهز به پردازنده نسل هفتمی Core i7-7700HQ اینتل و دو ماژول رم DDR4-2400 SO-DIMM است. به لطف حضور این دو ماژول، کاربران می توانند رم دستگاه  را تا حداکثر تا 32 گیگابایت افزایش دهند. این لپ تاپ با استفاده از فناوری خنک سازی اختصاصی ام اس آی به نام Cooler Boost Trinity خنک می شود. این فناوری توانایی این را دارد که با بهره گیری از پنج عدد لوله حرارتی و چند فن فعال، دمای داخلی دستگاه را پایین نگه دارد.

کیبورد به کاررفته در لپ تاپ GS63 Stealth از نوع مکانیکی است و توسط کمپانی استیل سریز ساخته شده است. این کیبورد از طراحی فول سایز برخودار است، NumPad دارد و مجهز به چراغهای ال ای دی است. نکته جالب در مورد کیبورد اینست که دارندگان این لپ تاپ می توانند میانبرهای اختصاصی برای دکمه های این کیبورد تعریف کنند.

لپ تاپ قدرتمند GS63 Stealth، دارای پورت LAN است و از وای فای 802.11ac نیز بهره می برد. به علاوه، این لپ تاپ از بلوتوث نسخه 4.2 نیز پشتیبانی می کند. حافظه داخلی این لپ تاپ 1 ترابایت است و مجهز به اسلات M.2 جهت استفاده از هارد اس اس دی نیز هست.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.