پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

معرفی سریع ترین پاوربانک جهان: SuperVOOC اوپو

دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

معرفی سریع ترین پاوربانک جهان: SuperVOOC اوپو

کمپانی اوپو با این ادعا  که محصول جدیدش سریع ترین پاور بانک دنیا در حال حاضر می باشد از آن با نام پاوربانک SuperVOOC رونمایی کرد. به گفته اوپو اگر گوشی شما از فناوری شارژ SuperVOOC پشتیبانی نماید، به وسیله این پاور بانک جدید کمتر از 40 دقیقه صبر نیاز است تا به صورت کامل شارژ گردد.

اوپو در واقع کمپانی چینی تولید کنند گوشی های تلفن همراه محسوب می شود که طی سال های اخیر توانسته است گوشی های شیک و جذابی را مورد نمایش قرار دهد.

اما امروز ادعا می کند که سریع‌ترین روش برای شارژ به نام SuperVOOC را طراحی و تولید کرده است. این فناوری شارژ بر مبنای  تکنولوژی VOOC طراحی و تولید گردیده است که مشابه آن در شارژر Dash Charger شرکت وان پلاس نیز دیده می‌شود.

همچنین این کمپانی معتقد است پاوربانک SupperVOOC اوپو توانایی شارژ نمودن کامل باتری 3700 میلی‌آمپر ساعتی یک گوشی را فقط در 35 دقیقه شارژ دارا می باشد. این کار را با بهره مندی از خروجی 50 وات خود انجام میدهد که واقعا کار فوق العاده ای است.

بنا بر گفته های کمپانی اوپو پاوربانک SupperVOOC را می‌توان به عنوان  سریع ترین پاوربانک جهان در حال حاضر نامید. پاوربانک اوپو با دارا بودن ظرفیت 10 هزار میلی‌آمپر ساعتی و بهره مندی از خروجی 50 وات 10V/5A برای شارژ نمودن گوشی‌های شما با استفاده از تکنولوژی SuperVOOC آماده همراهی است. نکته مهمی در این مورد این است که اگر گوشی هوشمند شما از این تکنولوژی پشتیبانی نکند، پاوربانک اوپو در واقع با سرعت کمتری گوشی شما را شارژ خواهد نمود.

در مورد ظاهرجذاب پاوربانک SupperVOOC اوپو باید گفت با همکاری پوکومون، این پاوربانک را بنا بر شخصیت کارتونی و جذاب Pikachu طراحی و به رنگ زرد رنگ آمیزی نموده است.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.