پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

معرفی جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ با قابلیت های جدید

چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

معرفی جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ با قابلیت های جدید

معرفی جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ با قابلیت های جدید    
                     
                   
ساعت های هوشمند هر روز جای بیشتری در بازار تکنولوژی باز می کنند. Galaxy Watch Active 2 به تازگی با چندین قابلیت جدید نسبت به مدل قبلی خود وارد بازار شده است. ساعت هوشمند اکتیو 2 از بسیاری از جهات شبیه نسخه قبلی خود است. اکتیو 2 مانند اکتیو 1 یک ساعت نازک با ظاهری جذاب و مدرن است  که البته با وجود ظاهر ظریف،از استحکام بالایی برخوردار است .

 

برای مشاهده و خرید ساعت های هوشمند   اینجا کلیک نمایید.

 

برای مشاهده شرایط خرید اقساطی ساعت های هوشمند  اینجا کلیک نمایید.



 

 

این ساعت نسبت به فرم فاکتور ضخیم و سنگین سری گلکسی واچ که مانند ساعت‌های سنتی ظاهری قدیمی و مردانه دارند، طراحی ظریف‌تری دارد که می‌تواند برای بسیاری از کاربران جذاب باشد. این ساعت مانند نسخه قبل دارای استاندارد IP68 و 5ATM است.

گلکسی واچ دو مدل آلومینیومی و استیل دارد؛ مدل آلومینیومی دارای رنگ‌های cloud Silver، Aqua Black و Pink Gold و مدل استیل دارای رنگ‌های نقره‌ای، سیاه و طلایی ضد زنگ با بندهای چرمی است. این ساعت های گلکسی واچ در نوع خود نظیر ندارند.

ساعت هوشمند اکتیو 2 دارای یک نمایشگر AMOLED گرد است که بسیار حیرت انگیز و خیره کننده می باشد. در این نسخه بازطراحی شده شما می توانید انگشت خود را در لبه نمایشگر بچرخانید تا گزینه‌های مختلف منو را حرکت دهید و از میان آنها هر چه را که می‌خواهید انتخاب کنید.

سامسونگ امسال سنسور الکتروکاردیوگرام خود را در ساعت گلکسی واچ اکتیو 2 قرار داده است. علاوه­ بر سنسور الکتروکاردیوگرام‌ که در این ساعت قرار داده شده است، گلکسی واچ اکتیو 2 دارای سنسور ارزیابی ضربان قلب 8-LED می‌باشد که برای نمونه گیری ضربان قلب سریع و با دقت استفاده می­‌شود. سامسونگ ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2 را با یک ردیاب سلامتی، مجهز و مفیدتر کرده است. سامسونگ این کار را با اضافه ‌کردن یک برنامه برای دویدن انجام داده است. این مشخصه جدید از GPS ساعت و یک شتاب ‌سنج پیشرفته استفاده می‌کند تا با دقت بیشتری سرعت دویدن شما را ردیابی و پیگیری کند.

ساعت هوشمند Active 2 مانند نسخه قبلی از یک پردازنده دو هسته‌ای اگزینوس 9110 با فرکانس 1.15 گیگاهرتز در کنار 768 مگابایت رم بهره می‌برد. با توجه به این مشخصات این ساعت از نظر قدرت پردازشی و عملکرد به اندازه کافی سریع و خوب است. علاوه بر این در مدل 4G مقدار رم 1.5 گیگابایت در نظر گرفته شده است.

سامسونگ در اکتیو 2 نیز از رابط کاربری One UI و سیستم عامل تایزن ساخت خود استفاده کرده و از این نظر شاهد تغییرات زیادی به نسبت اکتیو 1 نیستیم. با گردانه دیجیتال به راحتی می‌توانیم میان اپلیکیشن‌ها یا نوتیفیکیشن‌ها گشت بزنیم.

ساعت هوشمند Active 2 در بررسی صورت گرفته با استفاده معمولی که از آن شد، دو روز کامل دوام آورد. نکته قابل توجه این است که سامسونگ بخشی را هم به تنظیمات مدیریت مصرف باتری اختصاص داده که در آن مثلا می‌توانیم صفحه نمایش را سیاه و سفید یا وای‌فای را خاموش کنیم.

ساعت هوشمند اکتیو 2 همچنان یک انتخاب عالی و با کیفیت برای کسانی است که به دنبال یک ساعت هوشمند برای ورزش کردن و فعالیت‌های روزانه هستند؛ به خصوص آن دسته از کاربران اندروید که خارج از اکوسیستم iOS قرار دارند. البته کاربران آیفون نیز به شرط آن که قید برخی از قابلیت‌های اکتیو 2 را بزنند می‌توانند از این ساعت استفاده کنند.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.