پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

معرفی تبلت سامسونگ Galaxy Tab S۶ با سخت افزاری قدرتمند

یکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

معرفی تبلت سامسونگ Galaxy Tab S۶ با سخت افزاری قدرتمند

معرفی تبلت  با سخت افزاری قدرتمند
گلکسی Tab S6 تبلت جدید سامسونگ آن رونمایی شد و در مقایسه با نسل قبل این دستگاه دارای تغییراتی مثبتی است که لزوماً تمامی آنها به قسمت سخت‌افزاری دستگاه مربوط نخواهد شد. در ادامه به معرفی مختصر آن خواهیم پرداخت .

 

برای خرید تبلتهای سامسونگ اینجا کلیک نمایید.

برای مشاهده شرایط خرید اقساطی اینجا کلیک نمایید.

مشخصات گلکسی تب اس6 سامسونگ
سامسونگ برای قلب تپنده Galaxy Tab S6 از چیپست اسنپدراگون 855 بهره گرفته است که در دو نسخه با دارا بودن 6 – 8 گیگابایت رم همراه با بهره مندی از 128 – 256 گیگابایت حافظه داخلی که امکان افزایش آن به لطف کارت حافظه MicroSD نیز فراهم شده است به زودی روانه بازار خواهد شد.

نمایشگر Galaxy Tab S6
سامسونگ Galaxy Tab S6 را به یک نمایشگر 10.5 اینچی سوپر AMOLED با بهره مندی از رزولوشن 2560x1600 پیکسلی و نسبت ابعاد رایج اکثر تبلت‌ها، یعنی 16:10 مجهز نموده است.

دوربین Galaxy Tab S6
گلکسی تب اس6 سامسونگ مجهز به دوربینی دوگانه در قاب پشتی خود می باشد که از یک سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی درکنار بهره مندی از یک  سنسور دارای میدان دیدی 123 درجه‌ای تشکیل یافته است. همچنین از دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز بهره مند گردیده است و بنا بر ادعای سامسونگ این تبلت اولین دستگاهی است که از  دوربینی با لنز فوق عریض بهره گرفته است.

سایر امکانات Galaxy Tab S6
از سایر امکانات Galaxy Tab S6 می توان به بهره مندی از بلندگوهای چهارگانه AKG، فناوری صوتی Dolby Atmos، بهره مندی از باتری قدرتمند با ظرفیت 7040 میلی آمپرساعت، بهره مندی از قلم S Pen، پشتیبانی از DeX که در ساختار Book Cover Keyboard یکپارچه شده است (قابلیتی که می توان تبلت 10.5 اینچی سامسونگ را به یک لپ‌تاپ کوچک تبدیل کرده و کارایی آن را چندین برابر کرد) و بهره مندی از فناوری حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر که این فناوری گلکسی تب اس6 را به یکی از اولین تبلت‌ها در این مورد تبدیل نموده است، اشاره کرد.

قیمت Galaxy Tab S
Galaxy Tab S به رنگ‌های خاکستری (Mountain Gray)، آبی آسمانی (Cloud Blue) و صورتی/بنفش (Rose Blush) رنگ آمیزی شده است و گفته می شود که Galaxy Tab S قیمتی حدود 649 دلار برای نسخه 6+128 گیگابایتی و قیمتی 729 دلاری برای نسخه 8+256 گیگابایتی خواهد داشت.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.