پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

معرفی تبلت سامسونگ گلکسی بوک ۲ با عمر باتری ۲۰ ساعته

دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

معرفی تبلت سامسونگ گلکسی بوک ۲ با عمر باتری ۲۰ ساعته

سامسونگ از تبلت ویندوزی گلکسی بوک 2 (Samsung Galaxy Book 2)  رو نمایی  کرد. این محصول، نسخه‌ی جدید تبلت دو در یک ویندوزی شرکت سامسونگ می باشد. سامسونگ ادعا می‌کند این تبلت 2 در 1 از عمر باتری 20 ساعته و قیمت زیر هزار دلاری برخوردار خواهد بود.
 
طبق گفته سامسونگ؛ گلکسی بوک 2 یک کامپیوتر همیشه روشن با اتصال LTE گیگابیت است و از یک باتری شگفت انگیز نیز بهره می برد. این کمپانی همچین آن را با یک کیبورد و قلم S Pen در داخل جعبه‌اش به صورت پک ارائه می کند.

گلکسی بوک 2 سامسونگ به نمایشگر 12 اینچی OLED با وضوح 2160×1440 پیکسل مجهز است که قدرت خود را از  تراشه اسنپدراگون 850 با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی می گیرد. در این محصول یک مدل اسنپدراگون X20 نیز برای اتصال LTE گیگابیت تعبیه شده است.

نسخه جدید گلکسی بوک به یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی تجهز شده است و دو اسپیکر تنظیم شده توسط شرکت AKG بر روی آن قرار گرفته که از Dolby Atmos نیز پشتیبانی می‌کنند. گزینه‌های ارتباطی این تبلت می‌توان اشاره به دو درگاه USB-C، یک اسلات کارت میکرو اس دی و یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون داشت .

از وعده های مهم سامسونگ این است که این تبلت عمر باتری 20 ساعته را ارائه می دهد و از طرفی از فناوری شارژ سریع Adaptive Fast Charging پشتیبانی می‌کند، که به لطف آن می‌توانید در مدت زمان کمی هم آن را شارژ‌ کنید. از نظر نرم افزاری این تبلت از  ویندوز 10 همراه S Mode بهره می برد . کاربران می‌توانند آن را به نسخه کامل ویندوز نیز به صورت رایگان ارتقا دهند. نکته مهم در مورد ادعای عمر باتری 20 ساعته سامسونگ، در حالت استفاده از S Mode ویندوز بی تاثیر نبوده است.

تغییر مهمی  را که در سامسونگ گلکسی بوک 2 نسبت به نسخه پیشین آن می‌توان  اشاره کرد این است که همانند سرفیس پرو مایکروسافت به یک پایه نگهدارنده بر روی قاب پشتی خود تجهیز شده است که این پس کاربران نیازی به یک کیس نگهدارنده نخواهند داشت. از طرفی، کیبورد این تبلت دو کاره به عنوان یک محافظ برای نمایشگر نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

بنا بر تایید سامسونگ ، گلکسی بوک 2 با حدود  قیمت پایه 999.99 دلاری از 11 آبان ماه از طریق سایت‌های سامسونگ و مایکروسافت قابل عرضه می باشد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.