پربازدیدترین مطالب

کسب و کار

معرفی بهترین و معتبرترین بروکرهای فارکس

چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۳

معرفی بهترین و معتبرترین بروکرهای فارکس

معرفی بهترین و معتبرترین بروکرهای فارکس 

استقبال گسترده مردم از کسب و کارهای اینترنتی در کنار سرمایه گذاری در تجارت آنلاین موجب شده که کاربران امروزه به دنبال بهترین و معتبرترین واسطه‌ ها باشند. به مانند اینکه برای سرمایه‌ گذاری در بازار سهام ایران نیاز به کارگزار دارید، برای تجارت در بازار فارکس اگر از خدمات بروکر استفاده نکنید، عملاً توانایی سرمایه ‌گذاری در این بستر را نخواهید داشت. به مانند سایر تریدرها باید با انتخابی مناسب، بروکر معتبر و ایده آل را برگزینید.

بروکرها به عنوان واسطه ای میان تریدرها و سایر افراد در جهان قابلیت خرید و فروش را امکان پذیر می کند. با توجه به مشکلات و قوانینی که در کشور ما وجود دارد، تعداد بروکرهای فعال، محدود بوده و برای انتخاب بهترین بروکر فارکس باید نقاط ضعف و قوت هرکدام را در اختیار داشته تا گزینه‌ای مطمئن را برگزینید.

بروکر آمارکتس

بدون تردید اگر این بروکر فارکس را بهترین بروکر ندانیم، باید آن را جز سه گزینه نخست نام ببریم. بازار فارکس علی‌رغم اینکه برای تریدرها سود کلانی فراهم می کند ولی با ریسک بالایی جهت سرمایه گذاری همراه است. بروکر آمارکتس به کاربر و تریدر این اطمینان را می دهد که به راحتی بتواند فعالیت خود را بر بستر موجود انجام دهد. با توجه به اینکه یک تیم پشتیبانی فارسی ‌زبان این بروکر را حمایت می کنند به خوبی می توانید معاملات خود را بر روی آن انجام داده و از مزایای آن بهره ببرید. بیش از یک دهه فعالیت در بازار و همچنین امکان شارژ و پرداخت ریالی از حساب از مزایای این بروکر شناخته می شوند. علاوه بر این، برای معامله فارکس سهام آمریکا، نفت، طلا و بیت کوین از این بروکر می توانید استفاده کنید. اگر به دنبال افتتاح حساب در فارکس هستید و آشنایی کامل از راهکارهای آن را ندارید، این بروکر به آسانی قابلیت افتتاح حساب را در اختیار شما قرار می دهد.

بروکر USGFX

یکی از معدود بروکرهایی که اجازه خدمات دهی به ایرانی ها را دارد، این بروکر بوده که اصالتاً استرالیایی است.

با توجه به مشکلات قانونی که برای این بروکر به وجود آمد مجبور به ترک استرالیا شد و هم اکنون امکان معامله ۶۰ نماد معاملاتی را در اختیار کاربران و سرمایه ‌گذاران قرار می دهد. علاوه بر این، برای معامله طلا، نفت و شاخص داوجونز نیز می توانید از قابلیت های این بروکر مطمئن استفاده کنید. پشتیبانی فارسی فوق العاده و همچنین پاسخگویی منظم از مزایای این بروکر شناخته می شوند. در کنار این ویژگی ها، امکان شارژ و برداشت ریالی به راحتی در دسترس کاربران قرار داده می شود. از معایب این بروکر می‌توان به عدم امکان معامله کریپتوهای متنوع اشاره نمود.

بروکر روبو فارکس

یکی دیگر از بهترین بروکرها و معتبرترین گزینه ‌هایی که برای سرمایه گذاری در فارکس می توانید آن را انتخاب کنید، بروکر روبو فارکس است. این بروکر در لیست برترین بروکرهای فعال در کشور ما نیز قرار گرفته و امروز بیش از ۳۰۰۰ شرکت آمریکایی به وسیله این واسطه، قابلیت معامله برای سرمایه ‌گذاران ایرانی را دارند. در کنار این ویژگی می توانید ۲۶ رمز ارز در کریپتو کارنسی را نیز خریداری کنید. از جمله مزایای بروکر روبو فارکس می ‌توان به اسپردهای کم و رقابتی و همچنین بیش از یک دهه فعالیت در این زمینه اشاره نمود. با این حال نداشتن رگولاتوری اروپایی معتبر به عنوان مهمترین عیب این بروکر بیان می‌شود.

بروکر HYCM

سابقه بیش از ۴۰ ساله فعالیت این بروکر موجب شده که به عنوان یکی از قدیمی ترین واسطه های جهان شناخته شود. این بروکر که با حمایت شدن توسط رگولاتوری FCA انگلستان و همچنین امکان معامله بیش از ۳۰۰ نماد به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی با اطمینان بالا، ترید خود را انجام دهند. از ویژگی ها و مزایای این بروکر می توان به سرعت بسیار بالای انجام معاملات در آن اشاره نمود. علاوه بر این، ارائه پاداش واریزی و همچنین پنل کاربری قوی و مناسب از دیگر مزایا و ویژگی‌های این بروکر بیان می ‌شوند. فراموش نکنید انجام برداشت بر روی این بروکر ممکن است فعالیتی زمان بر بوده و این گزینه به عنوان یکی از معایب آن شناخته می شود.

بروکر FBS

نامگذاری جذاب و سه حرفی این بروکر و همکاری با یکی از محبوب ترین تیم های جهان یعنی بارسلونا موجب شده که این رویکرد در کشور ما نیز شناخته شده باشد.

فعالیت بیش از ۱۱ سال بر بستر فارکس و همچنین ارائه لوریج تا 3000 هزار برابر به کاربران اطمینان می ‌دهد که راه طولانی کسب درآمد را در سریع ترین زمان طی خواهند نمود. از جمله ویژگی ها و مزایای این بروکر می‌ توان به پشتیبانی ۲۴ ساعته قوی و همچنین اسپردهای کم و رقابتی در آن اشاره کرد. جالب است بدانید که امروزه بیش از ۱۶ میلیون تریدر فعالیت خود را از ۱۹۰ کشور دنیا بر بستر این بروکر انجام می‌دهند. امکان شارژ و برداشت ریالی به آسان ترین شکل از دیگر مزایای این بروکر بیان می شوند. با این وجود از مهمترین معایب این بروکر می توان به سرعت پایین معاملات در آن و همچنین احتمال لغزش در معاملات اشاره نمود.

بروکر فیبوگروپ

پیشینه تاریخی و همچنین بررسی سابقه فعالیت به عنوان پارامترهای موثر در بررسی اعتبار بروکر شناخته می‌شوند. ۲۲ سال سابقه فعالیت در فارکس و همچنین همگام استفاده از وب سایت فارسی زبان برای پشتیبانی از ویژگی ها و مزایای این بروکر شناخته می شود. در کنار این موارد، نوع طراحی این بروکر به شکلی است که برای معامله بر روی فارکس در کنار ترید نفت، طلا و بیت کوین به راحتی می توانید اقدام کنید. با این حال از جمله معایب این بروکر می توان به کندی سرورهای معاملاتی در برخی از مواقع اشاره نمود.

سایر بروکرهای معتبر

سرمایه گذاری در فارکس به عنوان یکی از بهترین روش های کسب درآمد به صورت اینترنتی شناخته می شود. با توجه به استقبال بی ‌نظیری که سرمایه ‌گذاران از این بستر به عمل آورده اند، برای ترید و خرید و فروش، باید یک بروکر معتبر را انتخاب کنید. علاوه بر مواردی که برای شما بیان کردیم و می ‌توانند به عنوان بهترین و معتبرترین بروکرهای فارکس شناخته شوند، برخی دیگر از واسطه ها یا کارگزارها نیز می توانند در این دسته قرار گیرند. به عنوان مثال بروکر آلپاری که شعبه مرکزی آن در کشور روسیه فعالیت می کند، قابلیت های مختلفی در اختیار کاربران قرار می دهد. این بروکر به سرمایه ‌گذاران اجازه معامله ۲۵۰ دارایی را خواهد داد. علاوه بر این مورد، بروکر لایت فارکس نیز جز محبوب ترین و معتبرترین بروکرهای فعال در فارکس بیان می شود.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.