پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

تاریخ عرضه و مشخصات کلیدی گوشی آنر پلی ۵۰ پلاس

دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۳

تاریخ عرضه و مشخصات کلیدی گوشی آنر پلی ۵۰ پلاس

سال گذشته، در ماه اکتبر، آنر از Honor Play 40 با قدرت Dimensity 700 در چین رونمایی کرد. امروز، این برند تأیید کرد که فردا (10 اکتبر) در بازار داخلی، کاورهایی را از Honor Play 50 Plus منتشر خواهد کرد. پوستر زیر که توسط این برند منتشر شده است، نه تنها طراحی آن را آشکار کرده است، بلکه مشخصات کلیدی آن را نیز تایید کرده است. با آترامارت فروشگاه خرید اقساطی گوشی همراه باشید.

مشخصات کلیدی گوشی آنر پلی 50 پلاس

مشخصات Honor Play 50 Plus

Honor Play 50 Plus دارای صفحه نمایش پانچ هول است. تعبیه یک اسکنر اثر انگشت در کناره نشان می دهد که این گوشی می تواند به پنل LCD مجهز شود. این شرکت تأیید کرده است که دستگاه مجهز به بلندگوهای دوگانه برای خروجی استریو خواهد بود.

در قسمت پشتی، دستگاه دارای تنظیمات دوربین دوگانه است که دارای سنسور 50 مگاپیکسلی با وضوح بالا است. قابل‌ توجه، پنل پشتی طراحی متمایز با پرداخت دو رنگ را به نمایش می‌ گذارد: یک جزیره دوربین نقره‌ ای رنگ که با پس‌ زمینه آبی رنگ آن متضاد است و با الگوهای موج‌ دار فریبنده تزئین شده است.

آنر پلی 50 پلاس یک دستگاه مجهز به شبکه 5G است، اما از پردازنده آن اطلاعاتی در دست نیست. این دستگاه با 12 گیگابایت رم، 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و باتری عظیم 6000 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود. دارای گواهی 3C بوده و ممکن است با پشتیبانی از شارژ سریع 35 واتی وارد بازار شود. سایر مشخصات این گوشی هنوز فاش نشده است. در اینجا نگاهی به مشخصاتی که در مدل قبلی ارائه شده است می پردازیم.

آنر پلی 40 پلاس دارای یک پنل 6.74 اینچی IPS LCD است که وضوح HD+ و نرخ رفرش 90 هرتز را ارائه می دهد. دستگاه دارای تراشه Dimensity 700، 6 گیگابایت / 8 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 22.5 واتی است. دارای دوربین جلو 5 مگاپیکسلی و سیستم دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی (اصلی) + 2 مگاپیکسلی (عمق). این دستگاه بر روی اندروید 12 مبتنی بر رابط کاربری Magic اجرا می شود و دارای اسکنر اثر انگشت در کناره است.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.