پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

لپ تاپ ۲۰۱۷ Razer Blade Pro قدرتمند تر و سریع تر

چهارشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

لپ تاپ ۲۰۱۷ Razer Blade Pro قدرتمند تر و سریع تر

دوستداران بازی های رایانه ای با گرافیک بالا و صدای مهیج و فراگیر که بتوانند بدون هیچ مشکلی از صدا و تصویر نهایت لذت را ببرند با خبر خوش از شرکت Razer مواجه شدند . این شرکت که در عرصه تولید لپ تاپ های تخصصی و قدرتمند گیمینگ پیشگام بوده و نیز از محبوبیت بالایی در میان دوستداران بازی های رایانه ای با گرافیک و قدرت پردازش بالا برخوردار است؛ قرار است به زودی لپ تاپ گیمینگ و منحصر به فرد خود را بنام 2107 Razer Blade Pro در دسترس قرار دهد.

لپ تاپ Razer Blade Pro با عنوان مدل 2017 اولین لپ تاپ در جهان است که توانسته است گواهی THX را دریافت نماید. مطابق این گواهی بهترین و عالی ترین سطح بصری و صوتی به شکل فراگیر را تجربه خواهید کرد.

در این لپ تاپ به منظور انعکاس بهترین و دقیق ترین و نیز نمایش یک به یک جزییات تصویر جهت بازی ، نمایش فیلم و تولید محتوا رنگ های صفحه نمایش کالیبره شده است. همچنین در این لپ تاپ می توانید از طریق جک هدفون، با کیفیت ترین صدا که طیف گسترده ای از شنوایی را پوشش می دهد را احساس کرده و از آن  لذت ببرید.

این لپ تاپ با شروع قیمت حدود 4000 دلاری که قرار است از ماه آوریل در دسترس خریدران قرار گیرد؛ مجهز به نسل هفتم پردازنده های چهار هسته ای اینتل، حافظه ی رم پر سرعت، پردازنده گرافیکی GeForce GTX 1080 با پشتیبانی از واقعیت مجازی می باشد.

لپ تاپ جدید Razer Blade Pro با بهره گیری از پردازنده های جدید چهار هسته ای اورکلاک شده ی نسل هفتم اینتل بنام Core i7-7820HK، عملکرد فوق العاده ای را ارائه می دهد. این لپ تاپ از تکنولوژی اورکلاک سریع و بی دردسر بهره می برد به طوریکه برای حالت عملکرد بالا Razer Synapse  را فعال کرده و Razer Blade Pro را  سریع و راحت تا ۴.۳ گیگاهرتز اورکلاک نمایید تا این لپ تاپ قدرتمند نهایت عملکرد را در پردازش سخت ترین و سنگین ترین وظایف به نحو عالی داشته باشد. این دستگاه همچنین از تجربه ی بازی VR با ۴ هسته با تکنولوژی hyper-threading و تا ۳.۹ گیگاهرتز سرعت با Turbo Boost بهره می برد.

نسخه جدید Razer Blade Pro دارای ۳۲ گیگابایت حافظه ی رم DDR4 دو کاناله با سرعت ۲۶۶۷ مگاهرتز و مجهز به دو حافظه ی ذخیره سازی از نوع PCIe SSD  و ظرفیت تا ۲ ترابایت می باشد. این لپ تاپ بی نظیر دارای صفحه نمایش ۱۷.۳ اینچی 4K UHD است که ۱۰۰ درصد طیف رنگ‌ های Adobe RGB را نمایش می دهد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.