پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

لپ تاپ های قدرتمند صنعتی ThinkPad P

سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

لپ تاپ های قدرتمند صنعتی ThinkPad P

لپ تاپ های قدرتمند و صنعتی سری ThinkPad P

 

شما مشتریان گرامی میتوانید تمامی لپ تاپ های قدرتمند بازار را بصورت قسطی از فروشگاه اینترنتی آترامارت خریداری نمایید.کلیه لپ تاپ های بازار در بخش فروش اقساطی لپ تاپ موجود می باشد و شما عزیزان به راحتی می توانید خرید خود را انجام دهید.

برای ورود به بخش فروش اقساطی لپ تاپ اینجا کلیک نماید.


کمپانی لنوو  اخیرا  لپ تاپ های جدید سری ThinkPad P خود به طور رسمی  معرفی کرده است. لنوو این لپتاپ ها را برای مهندسان، طراحان، توسعه دهندگان حرفه ای، انیمیشن، 3D، رندرینگ و ... مناسب  دانست. در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت .

سری جدید لپ تاپ های ThinkPad P قدرتمند Workstation
سری جدید لپ تاپ های ThinkPad P لنوو شامل 5 مدل به نام های ThinkPad P73, ThinkPad P53, ThinkPad P1 و مدل های ThinkPad P53s و P43s را با بهره مندی از سخت افزارهای جدید و به روز شده می باشد. همچنین لنوو این محصولات را  یکی از بهترین های ایستگاه کاری در جهان عنوان نموده است.

قطعات سری ThinkPad P
لنوو در بخش پردازش از دو گروه متفاوت از پردازنده ها بهره گرفته است که عبارتند از پردازنده های Intel Xeon و سپس پردازنده های نسل 9 شرکت اینتل و در بخش گرافیک نیز از  تراشه های NVIDIA Quadro RTX 5000 بهره گرفته اند؛ این تراشه های گرافیکی به تازگی معرفی شده و دارای هسته های RT و Tensor می باشند. لنوو در برخی مدل ها نیز  تا حداکثر 128 گیگابایت حافظه DDR4 در کنار بهره مندی از  فضای ذخیره سازی تا حداکثر 6 ترابایت نیز بهره برده است و در برخی مدل ها نیز تنها از حافظه های SSD استفاده نموده است.

نمایشگرهای OLED سری ThinkPad P
لنوو در این مدل ها از نمایشگرهای 15.6 اینچی نوع OLED استفاده می کند و مدل ThinkPad P43s نیز از نمایشگر 14 اینچی بهره خواهد  برد، این نمایشگرها از بالاترین دقت رنگ با کیفیت 4K بهره خواهند برد. به گفته لنوو پنل های OLED تا 30 درصد مصرف جریان پایین تری به نسبت مدل های LCD خواهند داشت .

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.