پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

لپ تاپ لنوو یوگا ۷۲۰ معرفی شد: ۱۲ اینچی پرقدرت

پنج شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

لپ تاپ لنوو یوگا ۷۲۰ معرفی شد: ۱۲ اینچی پرقدرت

لپ تاپ های میان رده سری یوگا 700 لنوو اینقدر خوب هستند تا بسیاری از مشتریان را از خرید لپ تاپ های بالارده سری 900 لنوو پشیمان کنند. اوایل سال بود که لنوو نسخه های 13 و 15 اینچی لپ تاپ یوگا 720 خود را عرضه کرد. استقبال از این لپتاپ بقدری زیاد بود که لنوو تصمیم گرفت تا از یک نسخه 12 اینچی که قابل حمل تر است، در نمایشگاه IFA 2017 رونمایی کند.

نسخه 12 اینچی لپ تاپ لنوو یوگا 720 تمام امکانات دو مدل دیگر را دارد. این لپ تاپ با پردازنده های Core i3 یا i5 یا i7 عرضه میشود و شما می توانید یکی را از این پردازنده ها را برگزینید که همگی پردازنده‌های نسل هفتمی اینتل هستند. نسخه 12 اینچی لپ تاپ لنوو یوگا 720 کمی ضخیم‌تر از مک بوک اپل است و وزن آن نیز حدود 200 گرم بیشتر از آن است. فقط نکته خوب اینست که شما یک پردازنده سریعتر را در اختیار خواهید داشت و با 649 دلار،‌ قیمت پایه آن نیز به مراتب کمتر است.

در این لپ تاپ هر دو درگاه USB-A و USB-C تعبیه شده است. این لپ تاپ توسط شارژر سفارشی Lenovo Power Jack شارژ‌ می‌شود که خبر خوبی برای مشتریان نیست اما می توانید با استفاده از درگاه USB-C، دستگاه را شارژ‌ کنید. نسخه 12 اینچی لپ تاپ لنوو یوگا 720 همراه با سنسور اثر انگشت داخلی از Windows Hello پشتیبانی می‌کند. این لپ تاپ نمایشگری 12.5 اینچی لمسی فول اچ دی IPS دارد که اگر قلم صحیحی را انتخاب کنید، میتواند از Windows Ink نیز پشتیبانی کند. لپ تاپ یوگاه 720 این قابلیت را دارد که بصورت یک لپ تاپ و یا یک تبلت از آن استفاده کنید. این قابلیت معمولا در لپ تاپ‌های گران قیمت لنوو دیده می‌شود و حالا شاهد حضور آن در یک محصول میان رده رو به بالا هستیم. عمر باتری مدل جدید یوگا 720 تا حداکثر 8 ساعت است.

قیمت این لپ تاپ با توجه به رم و پردازنده انتخابی، متغیر است و قیمت پایه آن نیز 649 دلار در نظر گرفته شده است. به گفته‌ شرکت لنوو شما می‌توانید از ماه اکتبر نسخه 14 اینچی لپ تاپ لنوو یوگا 720 را خریداری کنید.

در ادامه تصاویر این لپ تاپ را مشاهده می کنید:

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.