پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

لپ تاپ جدید شیائومی با پردازنده Core i۷ می آید

دوشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۰۰

لپ تاپ جدید شیائومی با پردازنده Core i۷ می آید

لپ تاپ جدید شیائومی با نام Mi Notebook یکی از محصولاتی است که قرار است در تاریخ 6 مرداد برابر 27 جولای در کنار نسل چهارم گوشی ردمی نوت این کمپانی معرفی شود. جدیدترین تصاویر و مشخصات فاش شده از این لپ تاپ نشان میدهد این لپ تاپ با پردازنده Core i7 و در دو سایز صفحه نمایش عرضه خواهد شد.

از ۷ ماه پیش، خبرهای متنوعی در مورد عرضه لپ تاپ شیائومی منتشر شده و اطلاعات مختلفی از این لپ تاپ در دسترس کاربران قرار گرفته است. شیائومی قصد دارد در تاریخ 6 مرداد از لپ تاپ خود یعنی Mi Notebook بهمراه یک محصول دیگر این شرکت یعنی نسل چهارم گوشی ردمی نوت رونمایی کند.

لپ تاپ Mi Notebook در دو اندازه ۱۱ و ۱۲.۵ اینچی با صفحه نمایش Full HD که قابلیت لمسی ندارد، عرضه خواهد شد. پردازنده این لپ تاپ از سری Skylake U-Series اینتل با فرکانس ۲.۵ گیگاهرتز است (Core i7-6500U) که حداکثر به ۳.۰ گیگاهرتز می رسد. این پردازنده، دارای پردازنده گرافیکی یکپارچه نیز هست که با نام HD Graphics 520 شناخته می شود و قدرتی تقریبا برابر با GeForce 820M دارد. نتایج آزمایش ها نشان می دهد که این پردازنده گرافیکی با تنظیمات گرافیکی حداقل، قابلیت اجرای تمامی بازی های عرضه شده در سال ۲۰۱۵ را دارد.

می نوت بوک با حافظه رم ۸ گیگابایتی و سیستم عامل ویندوز ۱۰ عرضه خواهد شد. شارژر این لپ تاپ مشابه شارژر لپ تاپ میت بوک هواوی است و از پورت یو اس بی نوع سی برای اتصال به لپ تاپ استفاده می کند. از دیگر مشخصات این شارژر می توان به حداکثر توان ۶۵ وات اشاره کرد.

شیائومی برای تولید این لپ تاپ از دو پتنت استفاده کرده است. یکی از پتنت ها مربوط به سیستم آداپتور هوشمند شارژر و دیگری مربوط به سیستم و دستگاه کنترل کننده دمای این لپ تاپ است. در مورد قیمت نوت بوک می هنوز خبری منتشر نشده اما به نظر می رسد این دستگاه قیمتی مقرون به صرفه تر از محصولات کنونی موجود در بازار داشته باشد.
 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.