پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

لنوو نخستین گوشی با نمایشگر ۱۸:۹ را معرفی کرد

پنج شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

لنوو نخستین گوشی با نمایشگر ۱۸:۹ را معرفی کرد

گوشی لنوو K320t که مجهز به  نمایشگر 18:9 است  و در مقایسه با سایر گوشی های این کمپانی منحصر به فرد تلقی می شود، در سکوت خبری، توسط این شرکت رونمایی شد. در ادامه این مقاله به بررسی این محصول می پردازیم.

تاییدیه TENAA گوشی لنوو K320t چند ماه قبل صادر شده بود اما این محصول با تاخیر معرفی شد. اکنون خریداران چینی می توانند از وب سایت JD.com این محصول را خریداری کنند و فروش رسمی آن نیز از چهارم ژانویه (چهاردهم دی) آغاز شده است.

این گوشی که در دسته بندی محصولات اقتصادی قرار می گیرد، با بدنه ای از جنس پلی کربنات و در ابعاد 155.2 در 73.5 در 8.5 میلی متری و با وزن 153.8 گرمی تولید شده است. پنل نمایشگر 5.7 اینچی این دستگاه که از نوع IPS LCD بوده و رزولوشن 720 در 1440 پیکسل دارد، به دلیل استفاده از نسبت ابعاد تصویر 18:9 به صورت Full HD+ بیان می شود. صفحه نمایش این محصول تحت یک شیشه منحنی D2,5 قرار گرفته است. گوشی لنوو K320t از نظر طراحی بدون حاشیه محصول ویژه ای نیست، اما با این وجود، نسبت صفحه نمایش به بدنی 81.4 درصدی آن کاملا رضایت بخش به نظر می آید.

این گوشی از یک تراشه مجهز به پردازنده ی چهار هسته ای با سرعت 1.3 گیگاهرتزی قدرت می گیرد و از نظر حافظه در دو نسخه متفاوت عرضه می شود؛  نسخه دارای 2 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت ظرفیت داخلی داشته و نسخه ی دارای 3 گیگابایت رم، از 32 گیگابایت ظرفیت داخلی بهره می برد. ضمنا هر دو نسخه از کارت حافظه جانبی نیز پشتیبانی می کنند.

این محصول با وجود اقتصادی بودنش، به دوربین دوگانه متشکل از یک سنسور 8 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی مجهز می باشد. رزولوشن دوربین سلفی آن نیز 8 مگاپیکسل می باشد. این دستگاه به صورت پیش فرض با اندروید 7.0 نوقا و یک باتری 3 هزار میلی آمپر ساعتی مجهز همراه است. این محصول دو سیم کارته از شبکه موبایل 4G نیز پشتیبانی می کند.

مانند سایر گوشی های هم رده، این دستگاه نیز از جک صوتی 3.5 میلی متری، میکرو یو اس بی، بلوتوث، وای فای و جی پی اس بهره می برد.

پیش فروش این گوشی هم اکنون در وبسایت Jingdong انجام می شود و در حال حاضر تنها در رنگ مشکی و با قیمت حدود 152 دلار عرضه می شود. پیش بینی می شود  پس از آغاز فروش رسمی گوشی، اطلاعات بیشتری از قیمت جهانی و بازارهای هدف آن و همچنین قیمت هر نسخه به صورت جداگانه به دست آید.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.