پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

لنوو زد ۵ پرو با طراحی کشویی دوربین سلفی

سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

لنوو زد ۵ پرو با طراحی کشویی دوربین سلفی

لنوو گوشی زد 5 پرو (Lenovo Z5 Pro)‌ مجهز به دوربین دوگانه سلفی با طراحی کشویی را معرفی کرد که در ادامه با قابلیت های شگفت انگیز آن بیشتر آشنا شویم.

طبق اعلام کمپانی لنوو در مراسم رونمایی از محصول جدید خود؛ این گوشی نسبت به قیمت مناسبی که داراست ، بالاترین نسبت ابعاد صفحه به بدنه را داراست. باید گفت که لنوو تصمیم گرفته است که در این گوشی به جای تراشه بالارده اسنپدراگون 845 از تراشه میان رده اسنپدراگون 710 بهره گیرد.

در مورد ظاهر و طراحی باید گفت که  لنوو با بهره مندی از نمایشگر ساخت شرکت سامسونگ قاب جلویی این گوشی را که تماما از صفحه نمایش تشکیل شده است را پر نموده و فاقد ناچ بالای نمایشگر است. این گوشی مجهز به نمایشگر 6.39 اینچی با بهره مندی از وضوح فول اچ دی پلاس (1080×2340 پیکسل) است و طبق گفته لنوو 95 درصد قاب جلویی را به این نمایشگر اختصاص داده است. همچنین این شرکت اعلام کرده است این محصول رقیب بسیار مهمی برای گوشی تازه معرفی شده‌ شیائومی می میکس 3 خواهد بود.

کمپانی لنوو در این نسخه جدید خود در بخش حافظه شگفتی ویژه یا تغییرات خاصی اعمال نکرده است و لنوو زد 5 پرو تنها 6 گیگابایت رم را همراه حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی ارائه خواهد داد. از طرفی لنوو در رونمایی خود هیچ اشاره‌ای به پشتیبانی یا پشتیبانی نکردن این گوشی از کارت حافظه میکرو اس دی نکرده است.

در مورد دوربین ها باید گفت که بر روی قاب پشتی یک ماژول دوربین دوگانه با بهره مندی از سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی Sony IMX576 با دیافراگم f/1.8 و سنسور ثانویه 24 مگاپیکسلی Sony IMX519 جای نهاده است. و دوربین دوگانه سلفی خود را در قسمت کشویی بالای گوشی به شکل ویژه ای تعبیه نموده است، این دوربین نیز با بهرمندی از سنسورهای 16 + 8 مگاپیکسلی و یک سنسور مادون قرمز برای ارائه قابلیت تشخیص چهره پیشرفته خود جلوه ای جدید به خود بخشیده است .

همچنین باید یاد آور شویم که یک اسکنر اثر انگشت نیز به صورت ویژه زیر صفحه این گوشی تعبیه شده است. این گوشی قدرت و انرژی خود را از یک باتری 3350 میلی‌آمپر ساعتی تامین می کند و در راس بخش نرم افزاری این گوشی رابط کاربری ZUI 10 مبتنی بر اندروید اوریو رخ نمایی می کند. این رابط کاربری در برگیرنده برخی امکانات مبتنی بر هوش مصنوعی نظیر ذخیره انرژی بهینه شده  در زمان استراحت، تشخیص صحنه دوربین و حالت گیمینگ می باشد و در نهایت به  بهبود عملکرد گوشی برای اجرای سریع نرم افزارها  و بازی‌ها  می انجامد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.