پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

لذت خرید مادربرد ایسوس

پنج شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۸

لذت خرید مادربرد ایسوس

لذت خرید مادربرد ایسوس از فروشگاه آترامارت

در کشور ما افرادی که در بازار دیجیتال فعالیت می کنند کمپانی ایسوس را معمولا با محصولاتی مانند: لپ تاپ می شناسند. و کمتر کسی از این موضوع مطلع است که این شرکت یکی از بزرگترین و موفق ترین  کمپانی های تولید کننده مادربرد در جهان  می باشد.  خرید مادربرد ایسوس در بازار دیجیتال معمولا صورت می گیرد بدون اینکه حتی کاربران از آن اطلاعی داشته باشند.  این شرکت همواره محصولاتی را تولید می کند که باعث تحول در این زمینه می شود.

بررسی تخصصی سخت افزاری  برای  خرید مادربرد ایسوس :

برای اینکه بتوانیم در خصوص این شرکت در تولید این سخت افزارها صحبت کنیم بایستی از تاریخچه تولید و نوآوری های این کمپانی در زمینه تولید مادربرد اطلاع داشته باشیم. که  این موارد عبارتند از:

اولین موردی که باید در این خصوص بدانیم این است  که این شرکت در حال حاضر 40 درصد از  کل سهم فروش بازار مادربرد جهان را در اختیار دارد. 
 مادربرد های ایسوس از گذشته ، حال ، آینده برای 6 سال متوالی توانسته اند عنوان بهترین مادربردهای جهان را به خود اختصاص دهند. 
این شرکت برای اولین بار از توان مصرفی فاز برق ۱۶ + ۲ در مادربرد های خود استفاده کرد که توانست انقلابی  را در زمینه کاهش حرارت کیس و بهره وری در زمینه انرژی در این زمینه ایجاد کند. 
سخت افزار های ایسوس دارای یک سیستم خاص مخصوص به خود با نام EPU می باشند که خرید مادربرد ایسوس  به کاربران خود این امکان را می دهد که از این سیستم انحصاری استفاده کنند و این سیستم منحصر بفرد قادر خواهد بود شش قطعه اصلی نصب شده بر روی مادربرد را کاملا کنترل کرده و بهترین حالت را برای فعالیت این سخت افزار ها تنظیم نماید. 
همچنین مادربرد های این شرکت از سیستم انحصاری اکسپرس گیت نیز استفاده می کنند که این سیستم به این سخت افزارها این قابلیت را می دهد که تمها و برنامه های آنلاین 5 ثانیه بعد از روشن کردن سیستم در اختیار کاربران قرار گیرد. این امکان برای نرم افزار ها و شرکت هایی که لازم دارند سریعا آنلاین شوند بسیار ایده آل خواهد بود.
معرفی درایو اکسپرت: این شرکت با معرفی این امکان را  به کاربران می دهد که باعث افزایش ایمنی هارد دیسک خود شده و همچنین بتوانند  سرعت انتقال دیتاهای خود را افزایش دهند. این موارد بدون دستکاری BIOS هارد دیسک خواهد بود که واقعا عالی می باشد.
معرفی سیستم TweakIt به جهان سخت افزاری:  در خرید مادربرد ایسوس به این نکته پی خواهید برد که   این شرکت  معمولا کارایی و تنظیمات سخت افزاری را ارتقاء بخشیده و سیستم مذکور هم  در راستای این مورد خواهد  بود. این سیستم به کاربران این امکان را می دهد که در مدت زمان بسیار کوتاهی به تنظیم تمامی سخت افزار های کیس خود بپردازند و از حداکثر قدرت سخت افزاری کیس خود استفاده کنند. با این امکان شما قادر خواهید بود که در آن واحد قدرت پردازنده، ولتاژ و سایر پارامترهای سیستم خود را تنظیم کرده و از حداکثر توان آن استفاده کنید.
خرید مادربرد ایسوس  باعث  می شود که کاربران این قطعه  همواره جز اولین نفرات استفاده   کننده از تکنولوژی های  روز دنیا باشند. این شرکت به علت تیم علمی قوی که دارد  توانسته است برای اولین بار از تکنولوژی هایی مانند:  SATA، ،AGP8، و تراشه های P4 تا ۳GHz پشتیبانی کند. همچنین این کمپانی توانسته است تکنولوژی هایی مانند هایپر-تردینگ، اینتل Core 2 را به جهان معرفی کرده  و اولین شرکتی باشد که مادربرد هایش می تواند  از ویندوز ویستا استفاده کند.

بررسی انواع مادربرد ایسوس از گذشته ، حال ، آینده در سری های مختلف:

سری The Ultimate Force یا TFU: این سری از مادربرد ها با مدت زمان تولید طولانی قادر هستند که کارکرد طولانی مدت و مداوم را برای کاربران تضمین کنند. 
سری ROG: این سری قابلیت استفاده از حداکثر قدرت پردازنده ای اینتل را  به کاربران میدهد و بسیار مناسب برای گیمینگ و اورلاک  است. این سری دارای قدرت و سرعت بالا و ظاهری زیبا همراه با نورپردازی می باشد.
سری Prime از مادربرد های ایسوس:  این مادربرد ها با پردازنده های  رایزن شرکت AMD  مچ هستند و برای کاربری خانگی و گیمینگ مناسب می باشند. 
سری Proart: این سری از مادربرد ها برای کارهای سنگین گرافیکی مانند طراحی و ساخت گیم مناسب هستند دارای قدرت بالا و قابلیت ساپورت مانیتور های خاص برای کارهای گرافیکی می باشند. 
سری Workstation: از پیشرفته ترین مادربرد های این شرکت می باشد که برای استفاده در زمینه هوش مصنوعی و رباتیک کاربرد دارد.  
سری Mining motherboard: از جدیدترین سری های مادربرد این شرکت می باشد که برای کاربران علاقه مند به ارز دیجیتال و ماینینگ طراحی شده است.  

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.