پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

قابلیت‌های قدرتمند گلکسی نوت ۸ سامسونگ

پنج شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

قابلیت‌های قدرتمند گلکسی نوت ۸ سامسونگ

سامسونگ با استفاده از صفحه نمایش بزرگ و بدون حاشیه در گلکسی نوت 8، امکان بازی و کارهای بیشتری را برای کاربران خود فراهم کرده است.

گلکسی S8 در دنیای طراحی گوشی های هوشمند تحول اساسی ایجاد نمود و به دنبال آن، پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی Note 8 نیز ادامه دهنده همان مسیر است. ترکیب کاربردهای معنادار در صفحه نمایشگر بزرگ و بدون مرز Note 8 موجب شده تا کاربران بیشتر و بیشتر به کار و بازی بپردازند. بزرگ شدن قسمت قابل مشاهده صفحه نمایش در کنار تقویت قابلیت های سرگرمی و بهبود امکان مولتی تسکینگ باعث شده تا Note 8 برای کارهای بزرگتر، محصول ایده آلی باشد.

 


لذت تماشای فیلم با قابلیت دیداری جدید
صفحه نمایش Note 8 حدود 83 درصد قسمت جلویی گوشی را دربر گرفته و تصویر با نسبت 18.5:9 پیش روی کاربران قرار می گیرد. صفحه نمایش سوپر آمولد 6.3 اینچی با کیفیت Quad HD+ نیز تجربه بسیار لذت بخشی را برای کاربر رقم می زند.

تصاویری که با نسبت 21:9 فیلم برداری شده اند، با توجه به نسبت تصویر جدید این گوشی، به صورت کامل صفحه نمایش آن را پر کرده و در مقایسه با نوت 5، سطح دید کاربر تا 14 درصد افزایش پیدا می کند. نهاد UHD Alliance به گوشی Note 8 تاییدیه MOBILE HDR PREMIUM اعطا نموده که این تاییده گواهی می کند که کاربران فیلم ها را دقیقا با همان رنگ و کنتراست مدنظر تولیدکننده هایشان مشاهده می کنند. به لطف افزایش سطح دید و عملکرد قدرتمند Note 8، تجربه بازی در این گوشی بسیار لذت بخش شده است.

افزایش عملکرد مولتی تسکینگ
به لطف نمایشگر بدون حاشیه این گوشی، تجربه دیداری سینمایی در این گوشی تقویت پیدا کرده است؛ علاوه بر این، بهبود مولتی تسکینگ را به دنبال داشته که همین امر انجام چند کار را ساده تر و هوشمند تر می کند.

امکان باز کردن چند پنجره روی صفحه نمایش گوشی های سامسونگ مدت هاست که فراهم شده است. با استفاده از این قابلیت، کاربران می توانند چند کار را به صورت همزمان تکمیل کنند. قابلیت جدید App Pair که به Note 8 افزوده شده این امکان را فراهم می کند که کاربر برنامه های مورد نظر خود را روی پنل Edge با هم جفت کرده و سپس با یک بار ضربه زدن هر دو برنامه را به صورت همزمان باز کنند. با این روش به عنوان مثال می توانید برنامه پخش ویدئو و پیام رسان را فعال کرده و همزمان حین صحبت با دوستانتان، ویدئوی دلخواهتان را مشاهده کنید یا مثلا زمانیکه در سفر هستید، برنامه مسیر یاب و موسیقی را همزمان استفاده کنید.

با استفاده از ویژگی Snap Window گوشی Note 8 می توانید قسمت مشخصی از اپلیکیشن را در بالای صفحه پین کرده و در بقیه صفحه گوشی به کارتان ادامه دهید. از این ویژگی می توان برای اطلاع یافتن از داده های مهم نظیر قیمت سهام و تیتر جدیدترین اخبار استفاده نمود.

توازنی هوشمندانه بین قابلیت های HDR و بهترین نسبت دید در تماشای فیلم و همینطور نیاز به سطح نمایش بزرگتر با امکانات بیشتر در Galaxy Note 8 برقرار شده است. نهایتا این گوشی را می توان بهترین انتخاب برای کاربران حرفه ای برای انجام هر کاری دانست.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.