پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

فعلا ماشین نخرید گوشی بخرید

یکشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۰۰

فعلا ماشین نخرید گوشی بخرید

فعلا ماشین نخرید گوشی بخرید
وقتی صحبت از گوشی های میانرده می شود به وضوح می توان گفت که گوشی های سامسونگ بدون کم کاستی در آن حضور دارند.

 

قیمت موبایل

 

فروش اقساطی موبایل

 

گوشی سامسونگ A20s یکی از گوشی های میانرده سامسونگ متمایل به پایین می باشد که جانشین گوشی A20 شده است و سهم بازار خوبی برای خود دست و پا نموده است.سامسونگ هنوز هم به عنوان بزرگترین تولید گننده گوشی در جهان به شدت در حال پیشرفت می باشد.

این کمپانی می داند که تولیدکنندگان بزرگ چینی (هووآوی و شیائومی) با سرعت در حال حرکت می باشند و اگر می خواهد که سهم بازار خود را حفظ نماید باید محصولات با کیفیت روانه بازار نماید.

قیمت گوشی سامسونگ A20s
قیمت گوشی سامسونگ A20s در بازار  ایران در حدود 4 میلیون پانصد هزار تومان می باشد که اگر بخواهیم مقایسه درستی از قیمت سامسونگ A20s داشته باشیم رقبای او را باید گوشی هوآوی Y9s 2019 با کمی اختلاف پایین تر و همچنین در گوشی شیائومی ردمی نوت 8 پرو با کمی کفیت بالاتر دانست  ولی با این حال این گوشی در میان این رقبا توانسته فروش خود را داشته باشد.فروش گوشی سامسونگ A20s در ایران دارای نمودار خوبی می باشد و یکی از پرفروشترین گوشی های حاضر بازار را می توان این گوشی نام برد.

طراحی  
این گوشی در رنگ های مشکی ، سبز ، آبی و قرمز تولید شده است. با اینکه سامسونگ از بدنه ضد اثر انگشت در این گوشی استفاده نکرده اما درون جعبه نیز کاور بدنه این گوشی متاسفانه دیده نمی شود و باید جداگانه آن را تهیه نمایید. در قسمت عقب ، جذابیت تنظیم دوربین سه گانه است که مانند بسیاری از رقبا به صورت عمودی قرار می گیرد ، در داخل یک لبه قرار می گیرد که به طور برجسته بیرون می زند و وقتی روی یک سطح صاف قرار می گیرد ، کمی تکان می خورد.

یک اسکنر اثر انگشت در این نزدیکی قرار داده شده است ، اما برای دستان کوچکتر از دسترس دور است. برای دسترسی به آن باید انگشت را کمی دراز نمود.دکمه پاور این گوشی در سمت راست گوشی قرار دارد و مانند دیگر گوشی های سامسونگ تنظیمات صدا و محل قرار گیری سیم کارت وجود دارد.در پایین گوشی نیز می توان اسپیکر و جک شارژ USB Type-C را مشاهده نمود.و همچنین در جلوی گوشی صفحه نمایش 6.5 اینچی و دوربین جلو قرار دارد.

صفحه نمایش
صفحه نمایش درگوشی  Galaxy A20s دارای وضوح 1560*720 پیکسل است. با این حال ، دید در محیط داخلی خوب است و همچنین عملکرد آن در فضای باز در سطح روشنایی کامل ، به خوبی قابل مشاهده است . تنها چالشی که با آن روبرو هستیم هنگام پخش یک فیلم یا یک بازی در نور روز است که صفحه نمایش به طور وحشتناکی قابل روئیت نیست .ولی بطور کلی صفحه نمایش رنگ های واضحی از خود به نمایش می گذارد و دیدن فیلم و تصویر در چنین صفحه نمایش بزرگی جذاب به نظر می آید.

عملکرد
گوشی سامسونگ Galaxy A20s با یک کوالکام اسنپدراگون 450 همراه با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی  طراحی شده است که می تواند از طریق کارت micro SD به 1 ترابایت افزایش یابد.این گوشی برای استفاده در شبکه های اجتماعی و گوش دادن به موزیک و دیدن فیلم یکی از گزینه های مناسب می باشد. اما برای دوستداران بازی باید پیشنهادات بهتری را ارئه بدهیم اگرچه بسیاری از بازی ها را بدون کم و کاست اجرا می نماید اما در برخی از فریم ها جا می ماند و تصویر و صدا با هم همراه نمی شوند.

باتری
یکی از نکاتی که در گوشی سامسونگ گلکسی A20s حائز اهمیت می باشد استفاده از باتری 4000 میلی آمپری است که برای فیلم برداری در طولانی مدت و یا دیدن فیلم و مکالمه طولانی بسیار قابل عمل می کند و ضعفی نمی توان در این گوشی مشاهده نمود.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.