پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

فبلت Samsung Galaxy Note ۷ به پورت یو اس بی نوع C مجهز می‌شود

سه شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۰۰

فبلت Samsung Galaxy Note ۷ به پورت یو اس بی نوع C مجهز می‌شود

هرچه به زمان رونمایی از فبلت Samsung Galaxy Note 7 نزدیک میشویم، خبرها و شایعات مربوط به این دستگاه داغ تر شده و جزئیات بیشتری از آن در حال فاش شدن است. به تازگی ویدئویی در فضای اینترنت و مجازی به اشتراک گذاشته شده و بین علاقمندان دست به دست میشود که نشان می دهد سامسونگ گلکسی نوت 7 به پورت یو اس بی نوع C مجهز خواهد بود.

چندی پیش در وب سایت Zauba - وبسایت مربوط به صادرات و واردات کشور هند - نسخه جدید هدست Gear VR سامسونگ دیده شد. از آنجا این هدست در حال حاضر تنها با پورت میکرو یو اس بی کار می کند و به نمایش درآمدن نسخه جدید گیر وی آر سامسونگ و سازگار شدن آن با پورت یو اس بی نوع C تنها می تواند یک دلیل داشته باشد و آن اینست که جدیدترین محصول سامسونگ قرار است از این نوع اتصال پشتیبانی کند. و چه دستگاهی بهتر از گوشی گلکسی نوت 7 که تنها تا دو هفته آینده وارد بازار خواهد شد.

در این ویدئو سه کابل مختلف به نمایش درآمده است. یکی از آن ها کابل یو اس بی نوع C بوده که به مایکروسافت لومیا 950 تعلق دارد (که در رنگ مشکی دیده می شود)؛ اما دو کابل دیگر که سفید رنگ هستند توسط سامسونگ در ویتنام تولید شده اند. یکی از آنها رابط میکرو یو اس بی است و دیگری با پوشش پلاستیکی دیده می شود که شماره سریال N930 بر روی آن نقش بسته (شماره سریالی که به فبلت جدید سامسونگ اشاره دارد) و از پورت USB نوع C پشتیبانی خواهد کرد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.