پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

غول سافایر در ایران

سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۰۰

غول سافایر در ایران

غول سافایر در ایران
وقتی از غول شرکت سافایر صحبت به میان می آید ناخوداگاه ذهن ها به یک گرافیک قدرتمند با پردازنده ای ام دی معطوف می شود.به تازکی کارت گرافیک RX5700 nitor pluse توسط شرکت سایبر گارانتی کننده محصولات سافایر در ایران وارد ایران شده است و استقبال بسیار خوبی از این گرافیک شده است.سافایر یکی از بزرگترین شرکت های تخصصی تولید گرافیک در جهان می باشد که تنها گرافیک های با پردازنده ای ام دی تولید می نماید.

 

خرید کارت گرافیک سافایر

 

خرید اقساطی کارت گرافیک سافایر

 

در تست هایی که شرکت سافایر البته بصورت مقایسه ای انجام داده است این گرافیک توانسته Nvidia's RTX 2060 Super را شکست دهد و خود را به RTX 2070 نزدیک نماید.سیستم خنک کننده کارت گرافک سافایر RX5700 nitro plus از سه فن تشکیل که توانسته است تا 2 مگاهرتز عملکرد GPU را افزایش دهد و از طرفی قیمت بسیار مناسب حتی بهتر از RTX2060 می تواند این کارت گرافیک را به گزینه بسیار محبوب برای دوستداران گم تبدیل نماید.

طراحی
این کارت گرافیک با ابعاد 309*135*35 میلی متر و با سه فن تقزیبا از نظر اندازه یکی از بزرکترین کارت گرافیک های تولید شده می باشد.پس قبل از هر کاری باید به فکر کیس مناسب که قابلیت قرار گرفتن این گرافیک را داشته باشد را خریداری نماییم.در طراحی این کارت گرافیک از سه رنگ مشکی ، خاکستری و نقره ای استفاده شده است و فن های آن طوری طراحی شده است که مقدار زیادی هوا را به آسانی می بلعد و خنک کنندگی خاصی ایجاد می نماید.اطراف فن ها از پلاستیک با طراحی لانه زنبوری می باشد و یک صفحه فلزی مشکی رنگ در پشت کارت گرافیک برای محافظت از آن دیده می شود.در بالای کارت گرافیک ال ای دی های رنگی با طراحی بسیار زیبا دیده می شود.

بالای PCB یک مایع خنک کننده که حاوی Sapphire’s Tri-X می باشد و کار انتقال گرما را بر عهده دارد.سه فن با اندازه های 90 میلیمتری در طرفین و یک فن 80 میلیمتری که در جهت های مخالف می چرخند. هیت سینک اولیه از یک صفحه پایه مس تشکیل شده است که تماس مستقیم با GPU را ایجاد می کند. در طرف دیگر صفحه مسی پنج لوله حرارتی قرار دارد که دورن آن حاوی مایع خنک کننده می باشد و حرارت را به پره ها انتقال می دهد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.