پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

غافلگیری لنوو: معرفی دو گوشی لنوو پی ۲ و لنوو ای پلاس در نمایشگاه آیفا ۲۰۱۶

چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۰۰

غافلگیری لنوو: معرفی دو گوشی لنوو پی ۲ و لنوو ای پلاس در نمایشگاه آیفا ۲۰۱۶

لنوو پی 2 (Lenovo P2)

لنوو پی 2 گوشی میان رده ای است با یک نمایشگر آمولد فول اچ دی 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل و یک تراشه اسنپدراگون 625 کوالکام. نسخه جهانی این گوشی با 3 و یا 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی عرضه میشود و نسخه‌ای از آن با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی تنها در چین عرضه خواهد شد. فضای ذخیره سازی این گوشی قابل ارتقاء خواهد بود.

در پشت گوشی لنوو پی 2 یک دوربین 13 مگاپیکسلی ساخت سونی با همراهی یک فلش LED دوگانه قرار گرفته و پنل جلویی آن نیز به یک دوربین 5 مگاپیکسلی مجهز شده است که برای گرفتن سلفی و برقراری ارتباط بسیار ویدئویی مناسب است. باتری این گوشی یک باتری بزرگ 5100 میلی‌آمپر ساعتی است که با یک شارژر 24 واتی به سرعت شارژ خواهد شد. این دستگاه از ماه نوامبر در نسخه های متفاوت در اروپا با قیمت های 249 یورو (حدود 277 دلار) و 299 یورو (333 دلار) در دسترس همگان خواهد بود.

 

لنوو ای پلاس (Lenovo A Plus)

گوشی لنوو ای پلاس دارای نمایشگر 4.5 اینچی با رزولوشن 480 در 854 پیکسل است و از پردازنده چهار هسته‌ای MT6580 مدیاتک با سرعت پردازشی 1.3 گیگاهرتزقدرت می گیرد. این گوشی به یک گیگابایت رم و تنها 8 گیگابایت حافظه داخلی که قابل ارتقاء می باشد، مجهز است.

یک دوربین 5 مگاپیکسلی اصلی در پنل پشتی این گوشی قرار گرفته و لنوو برای علاقمندان به عکسهاس سلفی، یک دوربین 2 مگاپیکسلی در پنل جلویی در نظر گرفته است. این گوشی تک سیم کارته است اما نسخه دو سیم کارته از این مدل نیز عرضه خواهد شد. نسخه تک سیم کارته این گوشی با قیمت 69 یورو (حدودا 77 دلار) و نسخه دو سیم کارت آن با برچسب قیمتی (88 دلار) عرضه خواهد شد.

 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.