پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

عرضه سرفیس هاب ۲ مایکروسافت در سال ۲۰۱۸

شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

عرضه سرفیس هاب ۲ مایکروسافت در سال ۲۰۱۸

شرکت مایکروسافت عرضه نمایشگر هوشمند خود را با نام سرفیس هاب 2 رسما تایید کرد. این نمایشگر هوشمند قرار است در سال جاری عرضه شود. در این مقاله قصد داریم به برخی از جزئیات این نمایشگر بپردازیم.

این نمایشگر، محصول شرکت مایکروسافت یک نمایشگر غول پیکراست که با اندازه 55 الی 84 اینچی برای استفاده در کارخانجات و شرکت ها عرضه خواهد شد. شرکت مایکروسافت همانطور که اشاره کردیم رسما تایید کرده است که نسل جدیدی از  نمایشگر سرفیس را نهایت تا اواخر سال 2018 میلادی معرفی خواهد کرد. این کمپانی مشغول کار بر روی یک نمایشگر با نام سرفیس هاب 2 میباشد و قصد دارد رفته رفته اطلاعات بیشتری را از این محصول به دنیا عرضه کند.

یک سخنگوی مایکروسافت در مصاحبه‌ای با سایت The Verge می گوید:
سرفیس هاب ها واقعا در دنیا به خوبی عمل کردند و ما را شگفت زده کردند، ما موفقیت آن ها را در تمام دنیا دیدیم برای همین هم اکنون در حال کار بر روی نسل بعدی این سرفیس ها هستیم و اطلاعات بیشتری از سرفیس هاب 2 را در نیمه نخست امسال به اشتراک خواهیم گذاشت.

آنچه مشخص است این است که مایکروسافت سرفیس 2 در سال جاری عرضه خواهد شد، بااین حال هیچ کس خبر دقیقی از زمان عرضه این سرفیس جدید ندارد. تاریخ انتشار در واقع  یک اطلاعات مهم برای بسیاری از شرکت‌های بزرگ در سراسر جهان میباشدکه در انتظار آغاز فروش نسل دوم نمایشگر هوشمند مایکروسافت هستند. بنا به ادعای خود این شرکت، مایکروسافت در حال کار بر روی ارتقا سیستم عامل سرفیس هاب میباشد که این نشان میدهد در سرفیس 2 قابیلت های جدیدی را شاهد خواهیم بود.

این محصول یک محصول تجاری موفق بوده است به طوریکه شرکت مایکروسافت توانسته است، تا به حال 5 هزار نسخه از سرفیس را در 25 کسور جهان به فروش برساند. حداقل  100 شرکت برتر لیست فورچون در حال حاضردارای یک دیوایس Surface Hub هستند. به نظر میرسد اطلاعات جامع تری از نسل دوم این دیوایس در بهار سال جاری منتشر گردد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.