پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

شیائومی از گوشی اقتصادی Mi A۳ با باتری ۴۰۳۰ میلی آمپرساعتی رونمایی کرد

شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

شیائومی از گوشی اقتصادی Mi A۳ با باتری ۴۰۳۰ میلی آمپرساعتی رونمایی کرد

شیائومی از گوشی اقتصادی Mi A3 با باتری 4030 میلی آمپرساعتی رونمایی کرد
کمپانی شیائومی از گوشی میان‌رده جدید خود با نام Mi A3 رونمایی کرد. اما این گوشی تنها نسخه تغییر یافته مدل  Mi CC9e  می‌باشد و  یک دستگاه کاملاً جدید نیست . در ادامه به بررسی مختصر آن خواهیم پرداخت.

 

برای مشاهده و خریده محصولات شیائومی اینجا کلیک نمایید.

 

مشخصات گوشی Mi A3 شیائومی
در مورد مشخصات شیائومیMi A3  می توان گفت که از یک صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED با رزولوشن 720 x 1560  پیکسلی بهره مند گردیده است که در مقایسه با گوشی‌های Mi A2 و Mi A2 Lite که از  روزلوشن 1080p  بهره می برند از کیفیت پایین تری بهره می برد.

شیائومی برای گوشی Mi A3 از چیپست اسنپدراگون 665 کوالکام بهره گرفته است و زمانیکه آن را با مدل سال قبل که از اسنپدراگون 660 بهره می برد مقایسه می‌کنیم، تغییر چشمگیری مشاهده نمی کنیم. این گوشی در دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی با امکان افزایش حافظه به لطف شیار  microSD نیز فراهم گردیده است ارائه خواهد شد.

دوربین گوشی Mi A3 شیائومی
گوشی Mi A3 شیائومی مجهز به یک دوربین چندگانه  با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/1.78 بدون لرزشگیر اپتیکال با یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض با میدان دید 118 درجه و یک سنسور 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق تصویر همراه شده است. در مورد این دوربین می توان گفت که امکان تصویر برداری با کیفیت 2160p در نرخ 30 فریم بر ثانیه یا 1080p با نرخ 120 فریم بر ثانیه را دارا می باشد. همچنین دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با کیفیت تصویر برداری 1080p در نرخ 30 فریم برثانیه در ناچ بالای نمایشگر تعبیه شده است.

سایر مخشخصات گوشی Mi A3 شیائومی
در مورد سایر مشخصات گوشی Mi A3 شیائومی می توان به بهره مندی از  یک باتری 4030 میلی آمپرساعتی همرا با شارژ سریع 10 واتی که امکان پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی را نیز داراست، بهره مندی از جک 3.5 میلیمتری، حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر،  رنگ آمیزی به رنگ های آبی، سفید و خاکستری، بهره مندی از  سیستم عامل Android One و...  اشاره کرد.

قیمت و زمان عرضه Mi A3 شیائومی
ظاهرا اسپانیا اولین مقصد میان‌رده جدید شیائومی خواهد بود و از تاریخ 24 جولای (دوم مرداد) روانه این بازار خواهد شد. شیائومی قیمت این دستگاه را چیزی حدود 250 یورو برای نسخه پایه و نسخه 128 مگابایتی را چیزی حدود 30 یورو بیشتر عنوان نموده است.

این دستگاه بسیار شبیه به Mi CC9e به نظر می‌آید، همچنین گفته می شود که یک نسخه Pro از آن که مشابه Mi CC9 خواهد بود نیز روانه بازار خواهد شد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.