پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

سامسونگ گلکسی A۷۱ همراه با دوربین چهارگانه و قیمت متوسط

سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

سامسونگ گلکسی A۷۱ همراه با دوربین چهارگانه و قیمت متوسط

سامسونگ گلکسی A71 همراه با دوربین چهارگانه با قیمت متوسط
میان رده جدید سامسونگ  در کنار گلکسی A51 به بازارجهانی آمد

ماه گذشته شاهد افشا اطلاعاتی  از این گوشی  بودیم ، اما اکنون به صورت رسمی سامسونگ از گوشی میان رده جدید خود به نام  Galaxy A71 رونمایی کرد.این گوشی از نمایشگر 6.7 اینچی Infinity-O Super AMOLED (دقیقاً مانند Galaxy Note 10) و یک دوربین به طراحی تقریبا شبیه دومینو استفاده می کند.

 

برای مشاهده و خرید بهترین گوشی ها  اینجا کلیک نمایید.

 

برای مشاهده شرایط خرید اقساطی اینجا کلیک نمایید.

 

 

گلکسی A71 که به نوعی  پرچمدار سری  ورزشی آن  است ، بی سر و صدا در کنار دیگر گوشی هوشمند جدید میان رده سامسونگ مانند  Galaxy A51 ، در یک کنفرانس در  ویتنام در اواخر هفته گذشته معرفی  شد.

هر دو گلکسی A71 و A51 در رنگ های صورتی ،مشکی ،نقره ای و آبی  در دسترس خواهند بود. در مقاله پایین شما می توانید مشخصات این  دو گوشی را بررسی کنید.

دوربین و مشخصات
گلکسی A71 سامسونگ به همراه سنسور عمق 5 مگاپیکسلی ، سنسور 5 مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و لنز فوق العاده 12 مگاپیکسلی ، دارای سنسور اصلی 64MP ، f / 1.8 خواهد بود. سامسونگ گلکسی A51 تقریباً با یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی با وضوح کمی پایین ، از یک دوربین چهارگانه تقریباً یکسان استفاده خواهد کرد. در جلو ، هر دو گوشی در سوراخ های پانچ (Snap) های 32 مگاپیکسل قرار دارند.

از نظر مشخصات فنی ، گلکسی A71 دارای یک چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون 730 ، رم 6/8 گیگابایت ، حافظه 128 گیگابایت (میکرو اس دی تا 512 گیگابایت) و یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 25 وات است.

در همین حال ، A51 از پردازنده اکتینوس اگزینوس 9611 پردازنده هشت هسته ای ، رم 4/6/8 گیگابایت ، 64/128 گیگابایت (میکرو اس دی تا 512 گیگابایت) و یک باتری کوچکتر 4000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 15وات بهره می برد.

ویرایش جدید 

در حال حاضرهیچ خبری از  گوشی Galaxy A71 دربازار ایران نمی باشد و با اینکه این گوشی در بازارهای جهانی عرضه شده است در تاریخ 7 بهمن 98 که ما این مقاله را می نویسیم هنوز در بازار ایران هیچ یک از وارد کنندگان این گوشی را وارد کشور نکرده است و ازکم و کیف آن هیچ خبری نیست. اما از آنجایی که هم خانواده این گوشی  Galaxy A51 وارد ایران شده است و از لحاظ امکانات تفاوت محسوسی نسبت به نسل قبل خود Galaxy A50 و Galaxy A50S ندارد  و فقط یک دوربین عمق 5 مگاپیکسلی به آن اضافه شده است و  تفاوت قیمت Galaxy A51 و Galaxy A50S تقریبا نهصد هزار تومان می باشد. حالا سوال اینجاست که یک دوربین 5 مگاپیکسلی ارزش پرداخت نهصد هزار تومان مازاد را دارد یا نه .
با اینکه نسل قبل Galaxy A71 که Galaxy A70S می باشد هیچگاه وارد ایران نشد باید دید که Galaxy A71 به سرنوشت آن دچار می شود یا نه و اگر روزی وارد ایران شد باید دید تفاوت قیمت آن با Galaxy A70 چقدر است . آیا اختلاف قیمت مابین این گوشی ها موجب می شود که کاربران از خرید آن اجتناب نمایند و یا اینکه اختلاف قیمت آنقدر پایین است که کاربران با اشتیاق به خرید این کالا روی می آورند.

 

 

 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.