پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

سامسونگ گلکسی ام ۱۰ و گلکسی ام ۲۰ را معرفی کرد

دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

سامسونگ گلکسی ام ۱۰ و گلکسی ام ۲۰ را معرفی کرد

بالاخره از سری پرطرفدار و خوش قیمت گلکسی ام 10 و گلکسی  ام  20 طی رویداد خاصی در کشور هند رونمایی شد. محصولات پر سر صدای کره ای یعنی Galaxy M10 و Galaxy M20 قیمت گذاری و زمان عرضه آنها نیز مشخص گردید که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

این بار کشور هند میزبان شرکت سامسونگ برای معرفی سری جدید Galaxy M بود. جالب تر اینکه این سری گوشی های مقرون به صرفه اولین بار در بازار های هند به فروش می رسد. در عین حال کمپانی سامسونگ قیمت و زمان عرضه محصولات خود را  اعلام نموده است.

باید گفت که نخستین گوشی های هوشمند شرکت سامسونگ که از نمایشگر  Infinity-V بهره مند گردیده اند گلکسی ام 10 و گلکسی 20 می باشند. ویژگی جالب تر این که  فناوری ناچ قطره آب برای دوربین سلفی در این دو دستگاه تعبیه شده است. همچنین در قسمت عقب این گوشی ها از دوربین های اولتراواید بهره مند شده است که ظاهرا سامسونگ برای افزایش قیمت آن را به کار گرفته است.

قیمت گذاری های کمپانی سامسونگ روی دو محصول گلکسی خود از جمله گوشی گلکسی ام 10 در 2 مدل مختلف با بهره مندی از  2 و 3 گیگابایت رم در کنار تجهیز به 16 و 32 گیگابایت حافظه داخلی به ترتیب در حدود  112 و 126 دلار می باشد. گلکسی ام 20 با 3 گیگا بایت رم و32 گیگا بایت حافظه داخلی به نرخ 155 دلار عرضه خواهد شد و همچنین مدل دیگر آن با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای داخلی به قیمت 183 دلار به فروش خواهد رسید.

نکته قابل توجه آنکه این گوشی های هوشمند از طریق فروشگاه اینترنتی سامسونگ و آمازون در کشور هند به فروش می رسد. ظاهرا سامسونگ فعلا برنامه ای خارج از فروش گوشی ها گلکسی خود  به صورت آنلاین ندارد. طرفداران این سری گوشی می توانند ثبت سفارش کرده و گوشی های خود را از تاریخ 5 فوریه (16 بهمن) تحویل بگیرند.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.