پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

سامسونگ ساعت هوشمند Galaxy Watch Active و دستبند تناسب اندام Galaxy Fit را معرفی کرد

دوشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

سامسونگ ساعت هوشمند Galaxy Watch Active و دستبند تناسب اندام Galaxy Fit را معرفی کرد

کمپانی سامسونگ از دو گجت پوشیدنی یعنی ساعت هوشمند Galaxy Watch Active و دستبند تناسب اندام Galaxy Fit رونمایی کرد که به معرفی مختصری در مورد آنها خواهیم پرداخت.

ساعت هوشمند Galaxy Watch Active سامسونگ از طراحی شیک و زیبا با حاشیه کمتر صفحه نمایش بهره مند گشته است که از جذابیت ظاهری بیشتری برخوردار شده و می توان آن را یک مدل برجسته به حساب  آورد.

گلکسی واچ اکتیو مجهز به سیستم عامل تایزن گردیده است. همچنین از امکاناتی نظیر ردیاب های تناسب اندام مختلف؛ قابلیت اندازه گیری فشار خون، کنترل موسیقی که با اتصال آن به گوشی هوشمند می توان اعلان ها و هشدارها را روی مچ دست مشاهده نمود.

از سایر مشخصات کلیدی آن می توان به بهره مندی از نمایشگر 1.1 اینچی 360*360 پیکسلی امولد، تجهیز شده به پردازنده اگزینوس 9110 همراه با بهره مندی از حافظه رم 768 مگابایتی درکنار حافظه داخلی 4 گیگابایتی، دارا بودن باتری 230 میلی آمپری و قابلیت شارژ بی سیم و ضدآب بودن آن اشاره نمود. همچنین گفته می شود که دستیار هوشمند بیکسبی نیز در این ساعت یکپارچه شده و کاربران میتواند درهر زمان از آن بهره مند گردند. قرار است این ساعت هوشمند با قیمتی حدود  199 دلار از تاریخ 21 فوریه عرضه شود.

محصول دیگری که سامسونگ آن را معرفی نمود دستبند تناسب اندام  Galaxy Fit و Galaxy Fit e است. ظاهرا سامسونگ این دستبندها را نسبت به نسل پیشین خود بهبود داده و در آنها از صفحه نمایش بزرگتری بهره گرفته است. همچنین امکاناتی برای کاربران ارائه شده تا بتوانند آنها را با گوشی هوشمند خود همگام سازی نمایند و اطلاعاتی چون ردیابی های تناسب اندام را روی گوشی هوشمند خود مشاهد نمایند.

به گفته سامسونگ هر دو Galaxy Fit و Galaxy Fit e از قابلیت ضدآب برخوردار می باشند و می توانند تا عمق 50 متری زیر آب قرار گیرند. هر دو دستبند از سیستم عامل iOS و اندروید پشتیبانی می کنند و کاربران می توانند با بهره مندی از آپ مخصوص گلکسی تنظیماتی را روی هر دو ساعت گلکسی واچ و دستبند گلکسی فیت به صورت ویژه اعمال نمایند.

هر دو دستبند از نمایشگر 0.95 اینچی امولد با 240*120 پیکسل بهره مند گردیده اند. همچنین هر دو استاندارد مقاومت MIL-STD 810G را دارا می باشند. این دستبندها با دارا بودن باتری 120 میلی آمپری و قیمت حدودی  100 دلاری و قابلیت NFC، بلوتوث و چندی دیگر یکی از گزینه های مناسب تناسب اندام محسوب می شوند. بنا برگفته های سامسونگ این دو گجت پوشیدنی نیز از 31 می وارد بازار خواهند شد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.