پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

سامسونگ در حال برنامه ریزی برای گلکسی اس ۱۱ با پشتیبانی از ۵G است

دوشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

سامسونگ در حال برنامه ریزی برای گلکسی اس ۱۱ با پشتیبانی از ۵G است

سامسونگ در حال برنامه ریزی برای گلکسی اس 11 با پشتیبانی از 5G است
پس از معرفی رسمی پرچمداران گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس سامسونگ اخیرا گزارش‌هایی مبنی بر نسل بعدی خانواده گلکسی اس11 منتشر شده است که بر اساس گزارشات  قرار است اوایل سال 2020 معرفی خواهند شد. جدید ترین خبرها حاکی از آن است که سامسونگ حداقل 3 مدل گلکسی اس 11 را در دست توسعه قرار داده است.

 

برای خرید گوشیهای سامسونگ اینجا کلیک نمایید.

 

برای مشاهده شرایط خرید اقساطی محصولات اینجا کلیک نمایید.

گلکسی اس 11
بازار گمانه زنی ها و شایعات در مورد گلکسی اس 11  داغ شده است اما باید گفت برای اظهار نظر قطعی درباره طراحی نهایی گلکسی اس 11  خیلی زود است اما درباره برخی مشخصات و قابلیت‌های اصلی و کلیدی این گوشی سامسونگ تقریبا تردیدی وجود ندارد. برای مثال، به خوبی می‌دانیم که نسخه مخصوص آمریکا و چین از خانواده گلکسی اس 11 به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 865 مجهز خواهند شد . در خبرهای اخیری که  از سامسونگ منتشر شد به تعداد مدل‌های احتمالی خانواده گلکسی اس 11 نیز اشاره شده  است .

توسعه حداقل سه مدل گلکسی اس 11
بنا بر گزارشات خبرگزاری MySmartPrice که به نقل از منابع خود منتشر نموده است، سال آینده شاهد رونمایی از حداقل سه مدل گوشی سامسونگ گلکسی اس 11 با شناسه‌های SM-G981، SM-G986 و SM-G988 خواهیم بود. باید اشاره کرد که اس 10 ای، اس 10 اس و 10 پلاس که امسال معرفی شدند  با شناسه‌های SM-G970، SM-G973 و SM-G977 بودند. در میان این اعداد، همچنین جای برخی ارقام و شناسه‌ها نیز خالی است و به همین خاطر پیش بینی می‌شود که سامسونگ به طور کلی شش مدل اس 11 را در دست توسعه داشته باشد. منظور از این 3 مدل دیگر، گوشی‌های اس 11، اس 11 پلاس و اس 11 ای با بهره مندی از  شبکه ارتباطی 4G است.

البته این موضوع احتمال توسعه 6 نسخه گلکسی اس 11 تنها یک پیش بینی است اما از طرفی هم با توجه به معرفی دو پرچمدار سامسونگ گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس در دو نسخه با پشتیبانی از 5G و 4G،  ظاهرا منطقی باشد.

بنابراین کمپانی سامسونگ همین روند را برای توسعه پرچمداران آینده خود نیز در پیش خواهد گرفت. از آنجاییکه شبکه ارتباطی تازه 5G بیش از پیش توسعه یافته است و روند پیشرفت و گسترش آن ادامه دارد، انتظار نمی‌رود که سامسونگ تنها نسخه‌هایی با پشتیبانی محدود از 4G را در سال 2020 در دستور کار داشته باشد.

Galaxy A90 هم تا اواخر امسال با پشتیبانی از 5G معرفی خواهد شد
اگر این پیش بینی ها درست باشند سال آینده شاهد عرضه گلکسی اس 11 ای 5G خواهیم بود و بدین ترتیب گوشی‌های پرچمدار و حتی گوشی های ارزان قیمت تر هم با امکان محبوب 5G روانه بازار خواهند شد. البته گفته می‌شود که میان رده سطح بالای سامسونگ به نام Galaxy A90 هم تا اواخر امسال با پشتیبانی از 5G معرفی خواهد شد. ظاهرا کمپانی سامسونگ قصد دارد امکان ارتباطی 5G  را در گوشی‌های میان رده خود نیز اضافه نماید.

گوشی‌های منعطف سامسونگ  
در مورد نسل اول گوشی‌های منعطف سامسونگ که ماه‌ها پیش معرفی و رونمایی شدند باید گفت هنوز رسما عرضه آنها شروع نشده است. اما خبرهایی مبنی بر عرضه تعداد محدودی از ماه سپتامبر منتشر شده است.

ظاهرا  مشکلات پیش آمده هم منجر نشده است که سامسونگ از تلاش برای موفقیت در بخش موبایل منعطف و تاشو دست بردارد. این غول تکنولوژی ظاهرا چند مدل گوشی منعطف تازه را در دست توسعه دارد که طبق خبرها یکی از این گوشی‌های منعطف با شناسه SM-F700F در حال توسعه است که نشان می‌دهد که نسبت به گلکسی فولد SM-F900F از سطح پایین‌تری بهره مند خواهد بود.

رسانه خبری MySmartPrice پیش بینی کرده که این گوشی SM-F700F یک نسخه سطح پایین‌تر و ارزان‌تر از گلکسی فولد اصلی خواهد بود اما هنوز اطلاعات دقیقی وجود ندارد که مشخص کند سامسونگ چه مواردی را از گلکسی فولد در این نسخه جدید و پایین رده ارائه خواهد کرد. اما بازار شایعات در مورد گوشی‌های منعطف سامسونگ و گلکسی فولد 1 و گلکسی فولد جدید فراوان است اما باید گفت فولد 2 نمی‌تواند نسخه سطح پایین تری از گلکسی فولد باشد و احتمالا سامسونگ برای گلکسی فولد جدید خود از مشخصات فنی جدید تری بهره گیرد.

همچنین شایعاتی نیز در مورد قیمت گلکسی فولد شنیده می شود که گویای این گوشی منعطف با قیمتی کمتر از قیمت نهایی گلکسی فولد عرضه خواهد شد. ما نیز مانند شما  مشتاق انتشار خبر های رونمایی و عرضه این محصولات و پایان شایعات در مورد آنها هستیم.

 

گلکسی اس 11 گلکسی اس 11 پلاس گلکسی اس 11 قیمت سامسونگ گلکسی اس 11 گوشی گلکسی اس 11 قیمت گوشی سامسونگ گلکسی اس 11 قیمت گلکسی اس 11 مشخصات گلکسی اس 11 قیمت گلکسی اس 11 پلاس قیمت گوشی سامسونگ گلکسی اس 11 قیمت گلکسی اس 11

قیمت گلکسی اس 11 پلاس قیمت سامسونگ گلکسی اس 11 قیمت گوشی گلکسی اس 11 سامسونگ گلکسی اس 11 قیمت گوشی سامسونگ گلکسی اس 11 گوشی سامسونگ گلکسی اس 11 قیمت سامسونگ گلکسی اس 11
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.