پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

ساعت جدید موتو ۳۶۰ و موتو مدزهای لنوو در IFA ۲۰۱۶ معرفی میشوند

شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۰۰

ساعت جدید موتو ۳۶۰ و موتو مدزهای لنوو در IFA ۲۰۱۶ معرفی میشوند

در تیزر تبلیغاتی جدیدی که با عنوان «نگاه سریع به محصولات لنوو در سال 2016» از این کمپانی منتشر شد نشان داد که شرکت لنوو فصل جدیدی از تبلت ها، Moto Mods جدید برای گوشی های هوشمند موتو زد (Moto Z) و موتو زد فورس (Z Force) و انواع جدیدی از صفحه کلیدهای بصری را شروع کرده است.

موتورولا که دیگر اکنون جزئی از کمپانی Lenovo به حساب می آید، تاکنون تنها 3 موتو مدز (Moto Mods) ارائه داده است. موتو مدز Insta-Share Projector (با یک باتری 1100 میلی آمپر ساعتی)، با توجه تصویر به نمایش درآمده از طریق این ماژول به  نظر می رسد دقیقا همان چیزی است که از یک پروژکتور انتظار می رود. ماژول تقویت صدای جی بی ال (JBL SoundBoost) اسپیکر های صوتی قدرتمندی را به همراه یک پایه نگهدارنده برای گوشی ماژولار موتو زد به ارمغان می آورد (این ماژول نیز با یک باتری 1000 میلی آمپر ساعتی همراه شده است) و Power Pack که به گوشی های موتو زد و موتو زد فورس یک باتری 2200 میلی آمپر ساعتی اضافه می کند.

علاوه بر اینها ساعت جدید موتو 360 نیز در نمایشگاه IFA امسال به نمایش در خواهد آمد؛ البته در این ویدئوی جدید هیچ صحبتی از ساعت هوشمند جدید موتورولا نشده و فقط یک مدل قدیمی تر از Moto 360 به تصویر کشیده شده است. در این ویدئو همچنین نمایشگرهای قابل انعطاف نیز دیده می شود؛ از سال گذشته صحبت هایی وجود داشت که ساعت جدید موتو 360 در سپتامبر 2016 به طور رسمی رونمایی خواهد شد.

ویدیو جذاب تبلیغاتی لنوو هم اکنون در کانال تلگرام آترامارت منتشر شده است.

https://telegram.me/AtraMart/930

 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.