پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

رونمایی Fitbit از ساعت هوشمند فیت بیت ورسا

شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

رونمایی Fitbit از ساعت هوشمند فیت بیت ورسا

شرکت فیت بیت به تازگی جدیدترین ساعت خود را معرفی کرد. ساعت هوشمند Fitbit Versa  در واقع دومین ساعت هوشمند این شرکت است.

همانطور که گفتیم فیت بیت ورسا به عنوان دومین ساعت هوشمند این شرکت معروف در زمینه ساخت گجت‌های پوشیدنی و ردیاب‌های سلامت معرفی شد. ما در این ساعت شاهد همان سیستم عامل مشابه فیت بیت lonic هسیتم. یعنی نسخه دوم با سیستم عامل شرکت فیت بیت یعنی Fitbit OS 2.0، اما 100دلار ارزان تر از مدل قبلی خود است.

این ساعت هوشمند به شکل تقریبا گرد میباشد و دارای حاشیه های خاصی است که به نظر میرسد الهام گرفته شده از پبل تایم باشد، احتمالا فیت بیت پس از خرید شرکت پبل، این کار را انجام داده است.
 
یکی از بهترین قابلیت های این ساعت هوشمند در واقع دوام باتری آن به مدت 4 روز است، به شرط آنکه شما آن را 100% شارژ کنید. نمایشگر این دستگاه به روشنایی 1000 نیتس مجهز است، که شما را قادر میسازد تا در بدترین شرایط آب و هوا و در زیر نور مستقیم آفتاب هم بتوانید به طور واضح صفحه نمایش را مشاهده کنید.

این ساعت هوشمند دارای قابلیت های دیگری هم میباشد که به درد افراد ماجراجو میخورد، شما میتوانید از این ساعت با خیال راحت در آب استفاده کنید چرا که یک محصول ضد آب است و میتوانید آن را تا عمق 50 متر زیر آب ببرید. مثل مدل های قبلی فیت بیت، در این مدل نیز یک ردیاب ضربان قلب داخلی به کار رفته و برای شما 15 حالت تمرین را در خود مخفی کرده است.این قابلیت شما را قادر میسازد تا در یک نگاه، وضعیت سلامتی و تمرین خود طی هفته گذشته را ارزیابی  کنید.

این ساعت هوشمند این قابلیت را دارد تا به وسیله بلوتوث به یک دستگاه هوشمند متصل شود و از این طریق نوتیفیکیشن های آن را برای شما اعلام کند. این ساعت هوشمند از حافظه داخلی هم برخوردار است که به کاربران آمریکایی و اروپایی این امکان را میدهد تااز سرویس Deezer تا 300 فایل صوتی را دریافت کنند و نیزکاربران ایالات متحده آمریکا میتوانند از Pandora  بهره ببرند.

این ساعت هوشمند از یک کیف پول هوشمند هم برخوردار است، در واقع بیت فیت پی یکی دیگر از قابلیت های این ساعت است. به لطف چیپ ان اف سی درونی ساعت، امکان پرداخت در پایانه‌های پشتیبانی‌کننده را فراهم ساخته است. استفاده از این قابلیت بسیار ساده است، البته ناگفته نماند کاربران ساکن ایالات متحده آمریکا باید نسخه ویژه از این محصول را خریداری کنند.

این مدل از ساعت های هوشمند فیت بیت ورسا تنها مشکلی که دارد نداشتن جی پی اس  است. که در مدل های قبلی مانند lonic وجود دارد. این ساعت هوشمند هم اکنون در وب سایت Fitbit.com در دسترس است شما میتوانید با قیمت 200 دلار آن را پیش خرید کنید. این کار از طریق وب سایت‌های آمازون، بست بای و تارگت نیز امکان‌پذیر است. البته این محصول از ماه آوریل برای مشتریان ارسال خواهد شد.

در کنار این محصول یک بند سیلیکونی، چرمی، فلزی و توری عرضه می شود که در قیمت های 30دلار، 50 دلار، 80 دلار و 100 دلار عرضه میشوند. البته جالب است بدانید برای نسخه Special Edition (برای کاربران آمریکا ) بندهای بافتنی نیز موجود است.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.