پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

رونمایی اپل از کلید هوم جانبی آیفون ایکس حاوی اسکنر اثر انگشت و جک هدفون

چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

رونمایی اپل از کلید هوم جانبی آیفون ایکس حاوی اسکنر اثر انگشت و جک هدفون

اپل از کلید هوم جانبی آیفون X رونمایی کرد. این گجت قابلیت‌های زیادی دارد و می‌تواند کلید هوم، اسکنر اثر انگشت، یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون و یک درگاه لایتنینگ را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

آیفون ایکس اپل در سال گذشته به بازار عرضه شد و در کنار برخی انتقادات از محبوبیت زیادی بر‌خوردار شد. حالا اپل برای استفاده راحت‌تر از این گوشی برای کاربران یک محصول جانبی مخصوص آیفون 10 طراحی کرده است. از آنجا که در آیفون ایکس نسبت صفحه‌نمایش به بدنه بسیار بالا می‌باشد و در آن از یک نمایشگر تمام صفحه استفاده شده است امکان تعبیه اسکنر اثر انگشت و کلید هوم وجود نداشت و به جای آنها فیس آی دی مسئولیت آنها را به دوش می‌کشید. کلید هوم جانبی مخصوص آیفون ایکس علاوه بر هدیه دادن یک کلید هوم به کاربران برای آنها امتیاز استفاده از تاچ آی دی را نیز به همراه دارد تا آنهایی که از فیس آی دی رضایت چندانی ندارند بتوانند از آن بهره ببرند.

ابعاد این کلید هوم جانبی 29 در 30 در 3.9 میلی‌متر شبیه به کلید هوم آیپاد شافل می‌باشد. اما بر خلاف شافل این کلید هوم جانبی از آلمینیوم نیست و از جنس پلاستیک براق می‌باشد که این اتفاق در سایر لوازم جانبی اپل نیز مشاهده می شود. تنها خود کلید هوم از جنس متفاوتی ساخته شده که توسط یک لایه شیشه‌ای محافظت می‌شود.

این کلید هوم جانبی آیفون ایکس به درگاه لایتینگ آیفون 10 متصل می‌شود و حتی دارای یک درگاه لایتینگ دیگر به علاوه‌ی یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون می‌باشد.

پس اگر از فیس آی دی دل خوشی ندارید، می‌توانید بار دیگر با استفاده از این وسیله جانبی به کمک انگشتان تان قفل صفحه را باز کنید. به علاوه برای کسانی که از حذف شدن جک 3.5 میلی‌متری هدفون ناراضی بودند و نمی‌خواهند هزینه خرید یک هدفون بی‌سیم را متحمل شوند این گجت یک خبر بسیار خوب می‌باشد چراکه با کمک آن می‌توانند برای گوش کردن آهنگ با گوشی جدید خود از هدفون‌های قدیمی استفاده کنند.

این کلید هوم جانبی کاملا شبیه به مدل‌های دیگر می‌باشد و تفاوتی بین آنها وجود ندارد. برای مثال با نگه داشتن این کلید سیری را فعال خواهید کرد یا با دو بار زدن بر روی آن به آخرین اپلیکیشن‌های اجرا شده دست پیدا خواهید کرد و با یک بار فشردن آن وارد صفحه هوم خواهید شد. گفتنی است پشتیبانی از این گجت جانبی همراه با آپدیت آی او اس 11.3 به گوشی های اپل اضافه شده است.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.