پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

رونمایی از دوربین‌های کامپکت پاناسونیک لومیکس ZS۲۰۰ و لومیکس GX۹

پنج شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

رونمایی از دوربین‌های کامپکت پاناسونیک لومیکس ZS۲۰۰ و لومیکس GX۹

پاناسونیک از دو دوربین کامپکت خود پرده‌برداری کرد. این دو دوربین که یکی مجهز به سنسور 1 اینچی می‌باشد و دیگری دارای یک لنز بدون آینه قابل تعویض 4/3 می‌باشد به ترتیب پاناسونیک لومیکس ZS200 و پاناسونیک لومیکس GX9 نام دارند. در ادامه این مطلب به ویژگی‌های دیگر این دو دوربین اشاره خواهیم کرد.

پاناسونیک لومیکس ZS200
لنز 360-24 میلی‌متری آن همراه با سیستم تثبیت کننده عکس 5 جهته هیبریدی مهم‌ترین ویژگی‌های جدید دوربین Lumix ZS200 پاناسونیک می‌باشند. این دوربین حتی قابلیت ضبط ویدیو‌های با کیفیت 4K را دارد. در پشت لنز 20.1 مگاپیکسلی این دوربین، یک سنسور 1 اینچی همراه پردازش Venus و پشتیبانی از ایزو 12.800 تعبیه شده است. Lumix ZS200 از منظره یاب الکترونیکی (EVF 0.21) اینچی 2330 هزار نقطه‌ای و یک نمایشگر لمسی 3 اینچی بهره می‌برد.

این دوربین مجهز به سیستم سریع Depth From Defocus AF شرکت پاناسونیک با زمان فوکوس 0.1 ثانیه‌ای می‌باشد. البته قابلیت جذاب این دوربین پشتیبانی آن از بلوتوث و شبکه‌ی وای فای می‌باشد که این دستگاه را هوشمند می‌کند. این دوربین جدید که قیمتی معادل 800 دلار خواهد داشت در 20 مارس - 29 اسفند ماه - عرضه خواهد شد.

پاناسونیک لومیکس GX9
دوربین دیگر پاناسونیک لومیکس GX9 نام دارد که مجهز به یک سنسور میکرو 3/4 با کیفیت 20.3 مگاپیکسلی می‌باشد که فاقد یک فیلتر پایین گذر و موتور پردازشگر Venus است. همچنین این دوربین دارای قابلیت تثبیت کننده عکس 5 جهته هیبریدی است که در زمان استفاده لنز‌هایی با این تکنولوژی از آن به طور کامل پشتیبانی می‌کند. منظره یاب الکترونیکی چرخشی این دوربین می‌تواند تا 90 درجه بچرخد. با توجه به این که صفحه‌نمایش این دستگاه به سمت پایین می‌چرخد، دست شما در ثبت عکس‌هایی با زوایای مختلف هنگامی که دوربین روی سه پایه قرار دارد، تا حدودی باز است.

دوربین پاناسونیک لومیکس GX9 مجهز به سیستم DFD AF با قابلیت ردیابی چهره/چشم و فوکوس خودکار در حالت نور کم می‌باشد. با استفاده از این دوربین می‌توانید ویدیو‌هایی با نرخ 30 فریم بر ثانیه و کیفیت 4K ضبط کنید و عکس‌هایی با کیفیت 4K بگیرید. قابلیت اتصال به بلوتوث و وای فای در این دستگاه نیز وجود دارد. این دوربین که از لنز 60-12 میلی‌متری معادل لنزهای f/3.6-5.6 بهره می‌گیرد با قیمت 999 دلار از ماه مارس میلادی وارد بازار خواهد شد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.