پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

رونمایی آنر از لپ‌تاپ بالارده MagicBook Pro ۱۶

یکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

رونمایی آنر از لپ‌تاپ بالارده MagicBook Pro ۱۶

رونمایی آنر از لپ‌تاپ بالارده MagicBook Pro 16
شرکت آنر طی رویدادی که اخیرا در کشور چین برگزار کرد از یک نوت‌بوک بالارده با نام مشابه با محصول اپل، یعنی MagicBook Pro رونمایی کرد. لپ‌تاپی 16 اینچی با طراحی جذاب و مشخصات بالارده که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت.

 

مشخصات لپ‌تاپ MagicBook Pro 16
در مورد محصول جدید آنر باید گفت در کنار شباهتی که نام آن به مک‌بوک اپل دارد، از جهات دیگر نیز از محصولات این سری اپل الهام گرفته است.

MagicBook Pro 16 آنر از جنس آلومینیوم صیقل داده شده و بسیار زیبا طراحی شده است و مجهز به یک نمایشگر 16.1 اینچی با رزولوشن Full HD است. این لپ تاپ از ابعاد 369 x 234 x 16.9 میلیمتری و  وزن 1.7 کیلوگرم برخوردار است.

در ادامه باید گفت که MagicBook Pro 16 آنر با دو پیکربندی و با نسل هشتم i5 یا i7 پردازنده‌های اینتل روانه بازار خواهد شد. همچنین در کنار این پردازنده ها این لپ تاپ قدرتمند از کارت گرافیک انویدیا GeForce MX250 بهره خواهد برد که تا 2 گیگابایت حافظه GDDR5 را نیز پشتیبانی خواهد کرد.

در مورد سایر مشخصات لپ‌تاپ جدید آنر می توان به بهره مندی از  سنسور اثر انگشت روی کلید پاور، بهره مندی از یک دوربین 1 مگاپیکسلی به عنوان وب‌کم در میان کلیدهای بالایی کیبورد، اسپیکرهای دوگانه، بهره مندی از سیستم صوتی دالبی اتمس، برخورداری از فن‌های دوگانه با سرعت بالا برای خنک کردن دستگاه، پورت‌های ورودی و خروجی شامل 1 پورت USB Type-C و 3 پورت USB 3.0 Type A و 1 پورت HDMI و 1 پورت جک 3.5 میلیمتری، مجهز به سیستم وایفای 802.11 ac و بلوتوث 5.0 و بهره مندی از باتری قدرتمند 57 وات ساعتی که طبق ادعا کمپانی می‌تواند تا 14 ساعت دوام داشته باشد، اشاره کرد.

قیمت و زمان عرضه MagicBook Pro 16
آنر بسته به نوع پردازنده و ظرفیت حافظه MagicBook Pro 16 سه پیکربندی با پردازنده Core i5 با 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی که حدود 800 دلار قیمت گذاری شده است و نسخه Core i7 با 8 رم و 512 حافظه حدود 900 دلار و آخرین نسخه با پردازنده Core i7 همراه با 16 گیگابایت رم و بهره مندی از 1 ترابایت حافظه داخلی نیز حدود 1160 دلار برچسب قیمتی خواهد داشت.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.